Avatar billede ayla Nybegynder
13. maj 2002 - 15:19 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe Gigabyte GA-7VRXP Motherboard ?

Hej,

Nogen der ved, hvor kan man købe Gigabyte GA-7VRXP Motherboardet ?

Det vandt testen på tomsharware.com og ser rigtig cool ud. Jeg har kun fundet det hos Zitech og databutikken.com, men ingen af dem har det på lager og kender ikke leveringstid... Det haster lidt for mig, da det gamle er futtet af :(

Tak,
Martin
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 15:21 #1
måske skulle du prøve www.procosult.dk eller www.edbpriser.dk
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. maj 2002 - 15:21 #2
Prøv på www.edbpriser.dk
De har alt derinde!
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. maj 2002 - 15:22 #3
Der er også andre: www.studiedata.dk eller www.g-data.dk
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. maj 2002 - 15:23 #4
Undskylder det med de to sidste link. Der har de vist ikke noget alligevel... Sorry
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 15:24 #5
jeg kan se at jeg har lavet ged i den undskyld! det er www.proconsult.dk
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. maj 2002 - 15:25 #6
zaditor > edbpriser.dk har det ikke..
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. maj 2002 - 15:31 #7
Databutikken har et Gigabyte M/B, men ikke lige den model, men de var vel til at tale med om ikke de kunne få den model også. http://www.databutikken.com/dk/ for der er nemlig ikke nogen på www.edbpriser.dk som har det.
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. maj 2002 - 15:40 #8
Hvis det var mig der skulle købe nyt bundkort, så ville jeg købe et  Asus P4B266 ATX (USB 2.0) Retail. Den rygger sgu!
Avatar billede ayla Nybegynder
13. maj 2002 - 15:50 #9
tak for hjælpen, men edbpriser har jeg selvfølgelig prøvet og jeg kan ikke finde det på proconsult ?
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. maj 2002 - 16:03 #10
Har du prøvet at ringe til DataButikken om de kan då den model hjem? Det kunne jo godt være, når de sælget en anden model fra det firma.
Nu har jeg været samtlige firmaer der sælger bundkort på www.edbpriser.dk igennem og ingen af dem havde det mærke.
Avatar billede ayla Nybegynder
13. maj 2002 - 16:07 #11
Jeg har ringet til Zitech og de skulle få nogen på lager, de ved bare ikke hvornår, men måske indenfor 1 uge. Jeg står bare og mangler et kort lige nu, men kan jo blive nødt til at vente selvfølgelig...
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. maj 2002 - 16:21 #12
De har den model du søger. Jeg havde bare ikke kigget under SocketA med DDR, men kun uden og den koster 1430kr.
Avatar billede ayla Nybegynder
13. maj 2002 - 16:27 #13
De er bare ikke sikre på leveringstiden, ligesom Zitech...
Jeg ledte sådan set efter andre forhandlere end lige de 2, men det virker ikke som om det er et udbredt MB, endnu.
Avatar billede ayla Nybegynder
14. maj 2002 - 22:19 #14
Ingen der kan hjælpe med en anden forhandler, der har dette MB på lager ?
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. maj 2002 - 18:15 #15
Sker der noget eller hvad???
Avatar billede pentium4 Juniormester
31. maj 2002 - 18:48 #16
Hvad med en tilbagemelding???
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:30 #17
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede fcs Novice
08. oktober 2002 - 07:43 #18
Ayla>> Du har mange spørgsmål åbne herinde på eksperten. Mange brugere har brugt tid på at hjælpe dig og derfor er det vel kun fair at du belønner dem ved at acceptere deres gode svar og giver dem point.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede ayla Nybegynder
08. oktober 2002 - 21:27 #19
lukket