Avatar billede boney_m Nybegynder
16. juli 2000 - 10:46 Der er 1 løsning

Internet deling

Jeg har nu i 3 dage forsøgt at opsætte internetdeling efter den guide der ligger under hjælp, men uden held. Det HAR faktisk virket tidligere, men pludselig er det umuligt at få hul igennem.
Min egen forbindelse kører på et SpeedStream 3010PPP netkort. Selve netværkskortet er et Realtek RTL8029 PCI.
Forbindelsen til TDK virker upåklageligt, indtil jeg installerer Internet Deling. Så forbinder den godt nok også fint, men der er ingen flow overhovedet.
På den anden computer har jeg fulgt opsætningen til punkt og prikke, men har ikke haft hul igennem overhovedet, selv om netværk og alt andet virker perfekt til serveren.
Er der nogen, der kan fortælle mig hvilke protokoller der skal ændres, og til hvad på begge maskiner, ville jeg være meget taknemmelig. Jeg kører i øjeblikket fint på i-share programmet, men vil absolut hellere køre direkte på MS's eget program.

På forhånd tak for hjælpen som jeg sætter stor pris på!! :)
Avatar billede boney_m Nybegynder
16. juli 2000 - 16:12 #1
Problemet er pludselig løst helt af sig selv (efter en geninstallation på tom harddisk) :-)