Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
13. maj 2002 - 09:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oversigt over hyperlinks

Vi er pt. ved at lave instruktioner til et stort computersystem. Dette indebærer mange hundrede dokumenter (Word) med et stort antal hyperlinks på kryds og tværs.
Findes der er smart program, der kan lave en oversigt over hvilke dokumenter, der refererer til hinanden? Den manuelle løsning er jo selv at føre en liste, men den bliver jo stor og der kan nemt indsnige sig fejl.
Avatar billede zordrack Nybegynder
22. maj 2002 - 00:25 #1
hmm , jeg har et program liggende der et eller andet sted der kunne gøre det. men man det ville stadig kræve at man manuelt lavede skemaet. ville dog være en del nemmere.

Zordrack
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
29. august 2010 - 12:14 #2
Lukket grundet alder.