Avatar billede mtilsted Nybegynder
14. juli 2000 - 23:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JSplitPane border problem(Den rigtige)

I mit program har jeg en JSplitPane, men naar jeg ændre borderen paa den(med setBorder) saa bliver divideren usynlig.
Hvad gør man for at faa tegnet divideren igen????

Martin Tilsted

Avatar billede asse Nybegynder
19. juli 2000 - 14:38 #1
Kan du ikke give et kode-eksempel ;o)
Avatar billede mtilsted Nybegynder
21. juli 2000 - 16:54 #2
Ups, det viste sig at vaere et andet problem. Problemet er at det aabentbart ogsaa er JSplitPane borderens ansvar at tegne border paa divideren.

Jeg bruger min egen border saa det eneste problem er hvordan man best gør det.
Altsaa skal man bare i paintBorder lave et tjek paa om det er JSplitPane og i givet fald tegne divideren manuelt(Ved bruge af getDividerLocation og getDividerSize til at finde ud af hvor borderen skal tegnes, eller har divideren sin egen border(Noget nemmere -)

Avatar billede mtilsted Nybegynder
09. august 2000 - 05:33 #3
Ups.