Avatar billede elnino Nybegynder
11. maj 2002 - 22:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

loadSounds

Er der nogen der har haft erfaring med loadSound i MX? Jeg har ingeng problemer med at starte en stream, men kan ikke hente en event lyd ned:

Her er min test:

on (press) {
    _root.i = 1;
    _root.container.duplicateMovieClip("sound1", 1);
    speak = new Sound(_root.sound1);
    speak.loadSound("http://www.fla10.com/sound/roy.mp3", false);
}

Der sker intet???
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
13. maj 2002 - 01:28 #1
Har ikke lige forstand på streaming lyd, men skal der stå "false" i den sidste linje? Du skal vel loade den...
Avatar billede elnino Nybegynder
13. maj 2002 - 15:36 #2
fasle betyder at den skal loade hele lyden ned som en event lyd, mens true betyde den skal streames. Jeg kan sagtens streame, men kan ikke få den til at downloade den som en event lyd...
Avatar billede elnino Nybegynder
13. maj 2002 - 16:09 #3
Jeg har fundet ud af det....Der står at den automatisk begynder at spille når den er downloaded, men manskal åbenbart starte den alligevel..

VH
/M
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
14. maj 2002 - 22:28 #4
Det var da rart. Kunne du ikke poste scriptet, så vi andre for glæde af dine erfaringer?