Avatar billede dkdk Nybegynder
14. juli 2000 - 15:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ASUS V7700 Deluxe TV

Jeg har fundet følgende fra Toms Hardware:

You all know about Asus GeForce2 graphic card line, starting with the 'V7700 Pure' without any added features and ending with the 'V7700 Deluxe TV', sporting video-in and video-out, stereo glasses and a TV tuner module.

Hvor finder jeg specs på dette fine kort  ????

Hvem sælger det ?
Avatar billede driis Nybegynder
14. juli 2000 - 16:38 #1
Avatar billede dkdk Nybegynder
14. juli 2000 - 20:14 #2
Sorry - hvis det ikke var tydeligt nok - det er ASUS V7700 64MB Deluxe TV (der skulle iflg. Toms Hardware komme et kort med inbygget TV-Tuner - http://www.tomshardware.com/graphic/00q2/000628/geforce2-01.html og http://www.tomshardware.com/business/00q2/000610/index.html) Det er dette kort jeg leder efter!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
14. juli 2000 - 21:50 #3
Kig på www.prcdata.dk, de skulle få det omkring 27/7...
Avatar billede dkdk Nybegynder
15. juli 2000 - 10:24 #4
Det er en retail version uden Tv-tuner - desværre :o)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
15. juli 2000 - 10:50 #5
Kig engang til (Det kort Tom nævner er ikke engang nævnt på Asus' website, så det er det tætteste du kommer på det):

Direkte link til PRC's beskrivelse:
http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=369125&prmenbr=302&CGRY_NUM=532

Kortet på prislisten:
ASUS AGP-V7700 GeForce-2 GTS grafikkort, 64MB DDR, TV-out  3745,00
2996,00

Og beskrivelsen:
Beskrivelse

Et nyt skud på stammen baseret på GeForce 2 chippen. Endnu en gang sættes hastighedsmæssigt rekord.

Specifikationer

nVIDIA GeForce-2 GTS grafikchip, 64MB DDR-RAM. Retail version, TV-out, Forventet levering ultimo Juli.
Avatar billede dkdk Nybegynder
15. juli 2000 - 19:23 #6
Der er også et kort hos http://www.shg.dk/

- men det er også uden tv-tuner

Så jeg lader lige spørgsmålet stå indtil videre.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
15. juli 2000 - 21:20 #7
Dvs. du vil fremtil at du VIL have Tv-IN på kortet ??
Der bliver vist vente tid, på mindst 2 måneder (da Asus som nævnt ikke engang er begyndt at skrive om det endnu)
Avatar billede dkdk Nybegynder
16. juli 2000 - 17:45 #8
Midt data har ellers et GeForce 2 kort med TV IN/OUT / 32MB DDR RAM / AGP / 3D Glasses - På lager - også selv om det ikke er på ASUS hjemmeside endnu!!!!
Jeg leder bare efter det samme kort - bare med 64MB DDR og TV-Tuner - men det er nok ikke kommet på markedet endnu.
Avatar billede zc Nybegynder
18. juli 2000 - 18:22 #9
Hmm så vidt jeg ved er det ikke en TV-tuner som ASUS smækker på deres Geforce kort, men bare en TV-in port. Hvilket vil sige at man er nød til at have en video eller andet tilsluttet, for fx at kunne grappe TV2..

Sådan var det i hvert fald på deres V3400 TNT kort og lige på det punkt er der vist ikke ændret meget. Der står jo heller ikke "Tuner" nogen steder når man kigger på "AGP-V6800 GeForce256 DDR Deluxe" versionen på ASUS's hjemmeside..
Avatar billede dkdk Nybegynder
19. juli 2000 - 23:25 #10
Hvordan lukker man for et spørgsmål ?
Avatar billede dkdk Nybegynder
19. juli 2000 - 23:30 #11
Det er da vist en bug at man kan svare på sine egen spørgsmål!!!!!!
Sorry Guys - men der kommer et fint kort fra ATI - Radeon, som ser ud til at være bedre end GeForce 2, så mit spørgsmål var ikke længere aktuelt !!