Avatar billede webgeniet Nybegynder
10. maj 2002 - 16:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Teledanmark stopper SMS

Slut med gratis SMS'er fra Internettet fra 1. maj 2002

Fra 1. maj 2002 ændrer TDC mulighederne for at sende SMS'er via internettet og via e-mail.
Det betyder, at du ikke længere kan sende et ubegrænset antal SMS'er fra Internettet.
Samtidig betyder det, at du ikke længere kan sende e-mails og få dem afleveret som SMS'er.
F.eks. kan du fra 1. maj 2002 ikke længere sende e-mails til adressen [mobilnummer]@sms.tdm.dk

Læs mere på: http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my;jsessionid=?U1=20586

Skal Tele Danmark slippe afsted med det?
Skal de virkelig stoppe al SMS over internettet?
Jeg siger: "NEJ!!!", og jeg håber i gør det samme.

Besøg: http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my;jsessionid=crPTVJEkr-bAPVOZPHnckgqh(wKj2pwBQ)?U1=22596
og giv din mening.
Avatar billede darkside Nybegynder
10. maj 2002 - 16:50 #1
Argh det er jo en gammel nyhed.!
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. maj 2002 - 16:51 #2
Man kan da bare bruge andre selskaber til at sende sms'er med kan man ikke?
Avatar billede darkside Nybegynder
10. maj 2002 - 16:51 #3
Intet er gratis i denne verden...sådan er det bare. :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. maj 2002 - 17:41 #4
De er da bedøvende ligeglade - om der så kom 30.000 indlæg ville de ikke ændre mening. Der skal meget til, at påvirke sådan en gigant, når de først har udarbejdet en forretningsplan.

Hvis du vil ramme dem hvor det gør ondt, så skift telefonabonnement. Du/dine forældre har nok fastnet-abonnement hos TDC. (Det mærker de først hvis du får andre med til også, at skifte)
Avatar billede nicidem Nybegynder
09. juni 2002 - 23:53 #5
tid til at lukke?
Avatar billede webgeniet Nybegynder
15. juli 2002 - 14:18 #6
Øv