Avatar billede blader1 Nybegynder
10. maj 2002 - 02:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

grafik program

hej...!.!!
jeg manger et grafik program til grafik på en hjemmeside ??
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 02:12 #1
PhotoShop: www.adobe.com

Paint Shop Pro: www.jasc.com

Begge dele shareware, der skal registreres efter en måned.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
10. maj 2002 - 02:13 #2
dette er kategorien: 3d !
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 02:14 #3
Bedste gratis alternativ - GIMP: www.gimp.org/win32
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 02:15 #4
Nå, det havde jeg ikke lige set. Ups. Sorry.

Det er sent, trods alt.
Avatar billede blader1 Nybegynder
10. maj 2002 - 02:20 #5
avlund det serv Herr svært ud er det, det
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 02:28 #6
Altså, hvis du skal bruge det til 3d, så er der ikke rigtig nogle af de programmer der du'r...

Ellers må du lige sige til, så vil jeg prøve at hjælpe dig hvis jeg kan.
Avatar billede jemt Nybegynder
10. maj 2002 - 08:32 #7
Du kan bruge The GIMP, som AvLund siger - det er en stærk tool, og du vil sikkert blive glad for den. Mange foretrækker den efterhånden fra for det professionelle program "PhotoShop".

Til lidt lettere billedbehandling kan foreslås MicroGrafx Picture Publisher. http://www.picturepublisher.com
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. maj 2002 - 23:00 #8
Er det 3d programmer du søger vil jeg foreslå 3dsmax  meget svært men et dejligt program, som man kan finde masser af hjælp til på nettet.
Man kan også godt lave 3d i photoshop, paint shop pro og hvad de nu hedder, men da de ikke er noget 3d program er der selvfølgelig begrænsninger.
Men det ville være fedt hvis du kunne komme med noget lidt mere konkret, hvad du søger  så ville det være lettere at hjælpe :)
Avatar billede lee Nybegynder
25. maj 2002 - 11:35 #9
http://www.omicro.com.br/downloads/descripcion.php?downloadID=2012

her er der en trial til simply 3d har selv hentet den for at tjekke det var den..

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
25. maj 2002 - 11:35 #10
hov forkert svar til forkert spm *S*

her vil jeg anbefale Paint Shop Pro
Avatar billede xyleeen Nybegynder
11. juni 2002 - 22:45 #11
blader1 >> jeg vil anbefale dig Adobe Photoshop....
www.adobe.com ..

//xyleeen