Avatar billede lindsten Nybegynder
09. maj 2002 - 20:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Session opdateres ikke, når <javascript> afvikles

Hvis jeg afvikler følgende kode
<% @Language = JavaScript %>
<%
Session("forfatterID") = forfatterID;
Session("ForfatterNavn") = "" +fornavn +" " +efternavn;
Session("RadioValue_1") = "checked";
Session("RadioValue_2") = "";

så opdateres Session'erne, men da jeg fra denne side også er nød til at opdatere en anden side'es <frameset>
har også følgende kode

Response.Write("<script>window.opener.parent.frames[0].location.href='http://localhost/forbank/menu.asp';window.opener.parent.frames[1].location.href='http://localhost/forbank/onu1.asp';self:close();</script>");

den volder til gengæld problemmmer. Idet Sessionerne så ikke opdateres. Hvordan løser jeg denne problemstilling, både at opdatere sessionerne og opdatere den anden side via et <script>.

Håber der er en der kan hjælpe.

%>
Avatar billede lindsten Nybegynder
09. maj 2002 - 21:06 #1
Jeg må tilkendegive at sessionerne opdateres rigtig. Det der er mit problem er at de sider der genindlæses via ovenstående <scriop> ikke kan læse Sessionerne - kan du hjælpe.
Avatar billede lindsten Nybegynder
09. maj 2002 - 21:07 #2
Der skulle stå <script>
Avatar billede doc404 Novice
10. maj 2002 - 00:09 #3
Avatar billede lindsten Nybegynder
13. maj 2002 - 18:48 #4
Jeg havde selv fundet svaret men takker for indsatsen og giver doc404 point for indsatsen