Nej jeg har ingen source kode eksempler på det.
Prøv følgende:
du har en tom mailbox til at starte med, som har en liste over den type spil den kender.
Så connecter der en spiller til mailboxen og siger han gerne vil oprette et spil af typen A, en anden spiller opretter en af typen B.
Nu kommer der så en 3. spiller, som gerne vil være med til spil A, han bliver så lagt i 'Spil A' bunken som spiller, når spiller 1 så laver et trak på sin client, bliver trækket sendt til mailboxen, som straks kigger om denne spiller er en godkendt spiller til dette spil. Hvis han/hun er så bliver trækket sendt videre til alle som spiller med eller kigger på dette spil, i dette tilfælde kun spiller 3. Det samme sker den anden vej.
Samtidigt kan serveren sagtens håndtere andre spil, da det hele selvfølgelig er tråd styret.
Om du lige skal bruge J2EE kan jeg ikke svare på. Normalt bruges J2EE hvis man vil fordele funktionaliteten på flere servere, eller har brug for noget af den funktionalitet som er i J2EE.
I dit tilfælde kan jeg dog ikke se at du ligefrem skal til at bruge de avancerede ting som kræver en J2EE specifik server. Men du kan sagtens nøjes med f.eks. Resin fra
www.caucho.com til at lave opgaven.
Eller bare skrive en application som ordner det for dig.
Håber denne forklaring var lidt lettere at forstå.