Avatar billede fakse Nybegynder
08. maj 2002 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filen multi.mco mangler

Hvorfor kommer mit Concorde c4 /v4.80.4 og siger at det mangler filen multi.mco.

Jeg har taget en kopi af programmet og lagt over på en CD. Nu vil jeg køre programmet tilbage, men her kommer den med manglende fil - multi.mco.

Når jeg prøver at køre programmet på Cd'en er der ingen problemer.

Og sidst, er der nogen steder man kan finde printerkoder(dec. og hex.)til en Hp Deskjet 840c.

På forhånd tak

Fakse
Avatar billede dma Nybegynder
08. maj 2002 - 11:54 #1
1. Fordi filen multi.mco tilsyneladende er blevet slettet. Evt. må den være smuttet for dig. Filen skal være der for at programmet kan køre.

Hvis du har din originale CD/disketter, så installer programmet i et andet bibliotek og kopier filen over til der hvor du skal bruge den,

2. I C4 vil du nok finde en printer der hedder HP Laserjet II eller IV - brug den, den er normalt ganske udemærket også til nyere HP printere.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 13:39 #2
Har du fjernet skrivebeskyttelsen efter tilbagekopieringen?

Ellers er det sikkert fejlen.
Avatar billede fakse Nybegynder
26. maj 2002 - 22:09 #3
Først undskyld den lange svartid, men grundet sygdom er der først nu mulighed for at svare. Jeg vil tildele point til mcregn for svaret om skrivebeskyttelse af filer. Det var løsningen. Med hensyn til printerproblemet blev det ikke løst med den valgte løsning fra dma, tak alligevel for svaret.

Hilsen fra
Fakse