Avatar billede wolterw Nybegynder
07. maj 2002 - 19:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Begrænsning af upload på port 21

Hvordan kan jeg begrænse min upload på min ftp-server?

winxp, bulletproof ftp-server og adsl

Jeg takker for svaret
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. maj 2002 - 20:02 #1
du kan quata begrænse eller sætte en max grænse på hvor meget folk samlet må uploade i din FTP Server
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2002 - 21:02 #2
Hvis det er båndbrede brug af trafik til port 21 du vil begrændse skal du have fat i noget software der kan dette. Du kan få noget sådant fra www.ravenholm.dk, men det koster

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. maj 2002 - 21:56 #3
Båndbredde brug kan også begrænses i den FTp server du har, på bruger niveau
Avatar billede wolterw Nybegynder
08. maj 2002 - 22:22 #4
bufferzone --> hvilket program kan bruges til det, jeg har luret lidt rundt på siden, men kan ikke finde noget om det.

ps. jeg lavede lige lidt fejl, da jeg skulle dele point ud, så er der en måde hvor jeg kan give dig point alligevel?
Avatar billede wolterw Nybegynder
08. maj 2002 - 22:24 #5
praetorian --> jeg taller for svaret, men jeg har brug for at kunne begrænse den totale båndbredde, ikke bare for en enkelt bruger.

Problemet er at min downstream går helt i stå, når der bliver hentet fra mig.
Avatar billede praetorian Nybegynder
11. maj 2002 - 14:11 #6
HVis du begrænser hver enkelt bruger så har du også en total begrænsning
Avatar billede wolterw Nybegynder
11. maj 2002 - 15:08 #7
Ja, men jeg vil fordele det sådan at hvis der er en bruger kan han få hele båndbredden og hvis der er flere må de deles om det