Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 14:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hånd holdte computere og Lotus Notes?

Hej Drenge!

Er der nogle af jer der ligger inde med viden omkring dette emne?

Konsulenterne er helt vilde.. de vil have det som de plejer, og nu er det jo ikke exchange men domino vi kører.

HÅber at høre fra jer :)

Mvh.

Kim
Avatar billede damkvist Praktikant
07. maj 2002 - 14:29 #1
Yes, vi har et projekt i gang her og er i gang med at undersøge alle muligheder, iPac, Palm, Nokia 9210, Bluetooth, GPRS og Notes/IBM xx software pakker.
Hvad vil du vide ?
mvh
mICHAEL
Avatar billede cdelicht Nybegynder
07. maj 2002 - 14:30 #2
Notes har et sync program. EasySync Pro, der kører mod de fleste palm's
Så de kan få det som de vil ha' det (og plejer) ;-)
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
07. maj 2002 - 14:32 #3
Hvis det er mail, kalender, todo liste og adresser du tænker på, så er det i hvertfald ikke noget problem med Palm og Psion (jeg kender ikke de andre mærker).
Avatar billede yeager Nybegynder
07. maj 2002 - 14:39 #4
Jeg har ingen erfaringer med det, da vi ikke bruger PDA'ere. Jeg har dog noteret mig at der "ude i byen" bliver talt meget for IPaq (eller hedder det nu HPaq? he he he) i forb. m. Notes.

På nettet er der også sw at hente f.eks.til Palm: http://pdacentral.ii.net/palm/conn_lotus.html - igen erfaring med det.

Keep up the spirit ;o)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 16:41 #5
cdelight: ved du om dette program er et tilkøb eller om det er noget der ligger på cd'erne?

Mvh.

Kim

PS: Jeg kunne sgu da også lige selv søge lidt på det ;)
Avatar billede roed Nybegynder
08. maj 2002 - 07:47 #6
Jeg har gode erfaringer med Palm Pilot sammen med EasySync. Det fungerer helt fint, dog lidt spøjst på en WinXP :-)
EasySync er et seperat program som ikke følger med når man køber PalmPilot, men det gør det hvis du kan få fat i IBMs version af en Palm (den laves ikke mere) for der følger det med som en del af software pakken!
Jeg har også prøvet en Nokia 9210 og det kører også helt fint med det software som medfølger!
/Roed.
Avatar billede karstenv Nybegynder
08. maj 2002 - 08:49 #7
EasySyncPro er et prog. som du skal bestille/købe sammen med din palm eller også købe det hos Lotus.

MVH KarstenV
Avatar billede gr8dane Nybegynder
11. maj 2002 - 12:16 #8
Seneste version af EasySync Pro hedder 4.1 og understøtter PalmOS samt PocketPC 2002(iPaq mm). EasySync Pro er en nyere udgave af EasySync 3.0a hvor der bla er kommet flere sync opsætningsmuligheder ( er baseret på Extended Systems løsning: Randsoft - Extended Systems Enterprise Mobile Synchronization Solutions: http://www.extendsys.com/products/enterprise/ )men desværre er der ikke mulighed længere for at sync'e  Journal/noter.
Mine erfaringer er gode mht Palm (stadig lidt bøvl hvis man gentagne gange retter i Repeating appointments) og PPC, men EPOC (hvor jeg benytter Domino everyplace Enterprise til sync af Notesdb - ikke mail og C&S) er jeg ikke imponeret over performance på Nokia 9210. Lotus kommer dog med en ny version af DEE inden sommer (nu ?!) hvor også serverbaseret mail og C&S sync er understøttet. Du bør overveje om du ønsker serverbaseret sync ved brug af en evt en mobiltlf eller desktop/cradle sync.
Avatar billede sbay Nybegynder
14. maj 2002 - 10:32 #9
Vi bruger Palm og EasySync til standarddb'er og PylonPro fra Avantgo til egne databaser. Begge dele fungerer tilfredsstillende!
Avatar billede gr8dane Nybegynder
13. juni 2002 - 16:33 #10
DEE med SyncML funktionalitet er udskudt til efter sommerferien, - forvent september - oktober. Produktet kommer til at hedde Domino EveryPlace for Mail aka DE4M (ja - Lotus har sagt at der kommer også en Everyplace for Application!)
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 22:58 #11
Produktet vi brugte var Intelig sync og active sync, de to går hånd i hånd når det gælder en HP med WIndows CE på op imod Lotus Notes..

Derudover brugte vi Palm software til Palm Pilots..

/KHL

Jeg lukker