Avatar billede leif Seniormester
07. maj 2002 - 14:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvad skal man vælge ???

Hej !!!

Har leget lidt med Redhat Linux, men kan ikke få serveren til at fungere når jeg installerer v. 7.2!

Alternativer til Redhat som er nemme at arbejde med ????

Fra
Leif
Avatar billede snowball Novice
07. maj 2002 - 14:13 #1
RedHat 7.3 er lige udkommet ! ;)

Ellers så kunne du prøve Mandrake !

Snowball
Avatar billede leif Seniormester
07. maj 2002 - 14:20 #2
Gerne nogen adresser !!!!!!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
07. maj 2002 - 20:04 #4
du kan ikke få serveren til at virke, siger du... hvad mener du med serveren? selve maskinen? x-serveren? webserer? ftpserver? databaseserver?

hvordan prøver du "at få det til at virke"??
Avatar billede skwat Praktikant
24. maj 2002 - 14:48 #5
Hej Leif
FreeBSD er noget nemmere at have med at gøre
Avatar billede leif Seniormester
24. maj 2002 - 14:53 #6
Undskyld den sene respons.

Ifb. med RedHat 7.3 så var det Apache, som ikke ville arbejde sammen med flere domæner.

skwat -> FreeBSD har jeg hentet og prøvet, men jeg synes umiddelbart den var tung at danse med bare i installationen. Men hvis det har en DK vejledning ville jeg være glad.
Avatar billede signout Nybegynder
29. maj 2002 - 02:09 #7
Mandrake (www.linux-mandrake.com) er lettere at bruge end redhat hvis det skal være en linux
Den er god og har menustyrede programmer til det meste.
Hvis du får blod på tanden og vil have noget andet kan jeg varmt anbefale dig at kigge på freebsd (www.freebsd.org)
Avatar billede leif Seniormester
01. juni 2002 - 19:08 #8
Kan jeg bede om et svar fra Snowball ???
Avatar billede leif Seniormester
05. juli 2002 - 09:25 #9
Nå, jeg lukker nu.