Avatar billede hegelund Nybegynder
07. maj 2002 - 11:38 Der er 11 kommentarer

Udviklingen indefor Access

Er der nogle som kort kan fortælle mig hvordan udviklingen indenfor Access har været
Avatar billede terry Ekspert
07. maj 2002 - 12:12 #1
What do you mean?
Access is I would guess, th emost popular desktop database in the world. Also I would think it is the most widely used on the WEB.
Avatar billede hegelund Nybegynder
07. maj 2002 - 12:40 #2
Om Access fx er gået fra at være et enkelt bruger system til at være et flere bruger system
Avatar billede terry Ekspert
07. maj 2002 - 12:42 #3
Well I have worked with Access for more than five years and it has ALWAYS been multi user!
Avatar billede terry Ekspert
07. maj 2002 - 12:44 #4
it has a theoretical maximum number of user of 256 but normally it will be less
Avatar billede jkrons Professor
07. maj 2002 - 14:00 #5
Multiuser har været en mulighed lige siden Access 1.0 i de gamle Windows 3.1 dage så nej. Access har aldrig været et udelukkende enkeltbrugersystem.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
07. maj 2002 - 19:51 #6
tja noget af en mundfuld du spørger om - her kan skrives lange romaer :)
men siden du siger det skal være kort, så se evt

http://www.emsps.com/oldtools/msaccv.htm

http://www.activecodewizard.com/survival/historyaccess.asp
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
07. maj 2002 - 19:53 #7
ups første link var en smutter :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. maj 2002 - 19:12 #8
>hegelund
har du opgivet at få et svar på dit spørgsmål???
Avatar billede terry Ekspert
24. juni 2002 - 11:06 #9
hegelund>What are you expecting for an answer which you can accept?
You havent been very active in this debat so it shard too say what you expect, but I actuallythinkk you got an answer to your question (07/05-2002 12:40:30) "Om Access fx er gået fra at være et enkelt bruger system til at være et flere bruger system"!!

So why reject all answers?
Avatar billede hegelund Nybegynder
26. juni 2002 - 10:01 #10
Fordi det ikke som jeg skulle bruge
Avatar billede terry Ekspert
26. juni 2002 - 10:08 #11
but WHAT can you use? Sometimes an answer given is NOT always is wanted, even though it MAY BE the correct answer. Thats just hard luck! Points are given for a correct answer NOT for a happy face :o)
I see nothing wrong with the answers placed here!