Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 10:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave en mac projecter til mig

Hallo derude

Er der nogen derude der har mulighed for at lave en mac projector for mig, hvis jeg sender dir filen.

M.v.h.
Lars Nielsen
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. maj 2002 - 10:47 #1
Jeg har en liggende derhjemme - tror jeg. Den kan du bruge som starter, jeg mener at den åbner en dir fil der hedder menu.dir er det ok?

Jeg kan tjekke det når jeg kommer hjem kl. 17.30.
Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 10:50 #2
Jeg har allerede lavet den dir fil jeg skal bruge.

Jeg mangler bare en, der gider lave en projektor ud af den dir fil.
Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 10:51 #3
Altså til mac
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. maj 2002 - 10:57 #4
Jeg kan ikke komme til en mac det næste stykke tid. Men jeg har en projektor, som åbner en .dir fil. Den kan du godt bruge, for du skal bare kalde din .dir fil menu.dir og så åbner den filen.

Mig bekendt er der ikke nogen i Director topic'et der er på mac.
Avatar billede ask-m Nybegynder
07. maj 2002 - 13:30 #5
Jeg arbejder på mac!

Men kan ikke bare lave projectore til folk (desværre) - macromedia skal jo tjene penge (det stakkels lille firma), derfor er man nødt til at have en licens til begge platforme hvis man vil levere til begge (med mindre det er via nettet)....

Ask-M
Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 13:43 #6
Hvad de ikke ved, har de jo ikke ondt af.

Og desuden er jeg en multimediedesiger studerende som skal bruge det til mit afgangsprojekt.
Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 14:10 #7
Please please, det er næsten det eneste jeg mangler for at få min crossplatform cd til at virke.

Er der virkelig ikke nogen derude der vil lave min lille bitte dir fil om til en mac projector.....i kan få 200 point
Avatar billede baby-j Nybegynder
07. maj 2002 - 14:40 #8
Prøv at se på macromedias hjemmeside, der står noget om hvordan man kan lave en cd'rom der virker både på pc og mac.
Håber det hjælper.
Baby-j
Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 14:59 #9
jammen...jeg har desværre ikke nogen mac....og jeg skal bare ha' lavet en lille mac projekter ud af min dir....
Avatar billede ask-m Nybegynder
07. maj 2002 - 15:17 #10
Hvis du er studerende og dit afgangsprojekt skal køre både på mac og pc, så er det vel en mac på skolen med director installeret?

Ellers ville jeg tage imod den der hopper til "menu", lave en menu fil der gør det samme som pc-projektoren og så ellers ikke bekymre mig mere om det!

Ask-M

ps. sørg lige for at få en pakke xtras med!!!!
Avatar billede baby-j Nybegynder
07. maj 2002 - 15:21 #11
Sorry...det er på director.com.
der er en søgning under support and training, du behøver ikke at have en mac for at lave en cd der virke ipå både pc og mac.
Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 15:30 #12
Skolen har ingen Mac's (skodskole) .....det er ikke en grafisk uddannelse
Avatar billede ask-m Nybegynder
07. maj 2002 - 15:35 #13
så forventer de vel ikke at du laver en hybrid.

Ask-m
Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 15:41 #14
jo...det har vi nemlig selv valgt at vi ville lave, men viste ikke at projectoren skulle laves på en mac.
Avatar billede lars2205 Nybegynder
09. maj 2002 - 13:22 #15
Det var ikke meget hjælp man kunne finde her !!!!!!!!!