Avatar billede dyre Nybegynder
06. maj 2002 - 22:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Windows 2000

Kunne godt tænke mig et vide de præcise priser på Windows 2000 Proffesional:
Windows 2000 Server:
Windows 2000 Advaced Server:
Windows 2000 Datacenter Server:

Og hvad forskellen på de forskellige versioner er og hvad de bruges til.
GODE links giver ekstra point
Avatar billede s.b.a Nybegynder
06. maj 2002 - 22:09 #1
er lige med på en "lytter" ;o)
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 22:10 #2
Osse her! Skal ud og købe 6 Win2k Proff. licenser i morgen til en undgomsklub, sååå :D
Avatar billede woolbox Nybegynder
06. maj 2002 - 22:11 #3
Du kan sgu da ikke give ekstra points når du udlodder 200 ;o) - Men jeg er også med på en lytter! :o)
Avatar billede cwd Nybegynder
06. maj 2002 - 22:14 #4
datacenter tror jeg ikke du kan finde pris på da det er OEM og skal sælges sammen med en server så vidt jeg har fået at vide.
win2k server : ca 5k men man vil jo typisk købe den sammen med nogle licenser.
win2k adv server: ca 15k.

Forskellene er hovedsagligt mulig for flere processore og mere ram, og så er ydermere forskellige i muligheden for benyttelse af load balance og cluster service
Avatar billede krukken Juniormester
06. maj 2002 - 22:14 #5
Har er det et link til hvor du kan finde en beskrivelse af alle tre systemmer!
Avatar billede krukken Juniormester
06. maj 2002 - 22:14 #6
Avatar billede dyre Nybegynder
06. maj 2002 - 22:22 #7
Takker men manglet stadig lidt hva de bruges til de forskellige server udgaver
Avatar billede cwd Nybegynder
06. maj 2002 - 22:28 #8
Typisk jo flere bruger og jo større Hardware jo større server version!