Avatar billede twm Nybegynder
06. maj 2002 - 18:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af CS 1.4 server på W2K

Hej
Jeg skal have sat en Counter-Strike 1.4 server op, er der nogen der kan give en udførlig vejledning, både hvad der gælder downloads (links til filer) og hvilke ekstra ting der skal installeres, og hvordan det skal installeres?

Jeg skal have det til at virke, ellers gives der ingen point! ;)

Mvh
TWM
Avatar billede blackpussy Nybegynder
06. maj 2002 - 19:53 #1
Du går ind på www.counter-strike.net og downloader Half-life Network patch version 1.1.0.9 derefter CS 1.4. Så skal du lave en server på Internet, den skal køre som server (der er noget man kan krydse af når man laver et spil) dette er hvad du skal gøre... :)
Det plejer at virke... ;)
MVH
BlackPussy
Avatar billede twm Nybegynder
06. maj 2002 - 21:18 #2
Hvad med de der anti cheater patches, hvad skal der køres der?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
06. maj 2002 - 23:28 #3
Det som du skal have instaleret ud over HL er:

CS guard, som er en klientfri antivcheat

http://www.csguard.com/

Og admin mod, som gør det muligt at styre serverne som admin

http://www.adminmod.org/

du kan læse mere om CS server på http://server.counter-strike.net/
Avatar billede twm Nybegynder
07. maj 2002 - 19:49 #4
Nu har jeg installeret hlserver4108.exe og csv14full.exe

Hvilke kommandoer skal der til at starte den op jeg har prøvet at lave dem fra server.counter-strike.net

Opstart kommando nu:
D:\HLServer\hlds.exe -game cstrike +mapcyclefile mapcycle.txt -heapsize 64000 +exec server.cfg +ip 192.168.1.200 +port 27015 +sv_lan 1 -noipx +maxplayers 14 +map de_dust
Avatar billede twm Nybegynder
07. maj 2002 - 19:51 #5
jeg får denne fejl og så går den ned:
Error Mod_NumForName: !models/player/gsg9/gsg9.mdl not found
Avatar billede twm Nybegynder
21. juni 2002 - 08:58 #6
Lukket, jeg fik ikke hjælp til at få det hele til at køre