Avatar billede pekr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jmail

Jeg fik hjælp herinde for et stykke tid siden ang. Jamil.

Jeg har en nyhedsbrev udsendelse på min side. Den åbner en DB og sender ud til alle der har værdien true! Det virker fint.

Problemet er at hvis den går db i gennem så går den ned og jeg får en server fejl. Det skyldes at den ikke kan finde ud af email adresser der har ugyldige tegn.

Er der en måde at fortælle den til bare at ignorer disse fejl??

lidt af koden her.
set mailrs=objconn.execute ("select email from db where active=true;")
while not mailrs.eof
oMail.AddRecipient mailrs("brugernavn")
oMail.Send("smtp.webpartner.dk")
oMail.ClearRecipients()
mailrs.movenext
wend
mailrs.close
%>
Avatar billede lenn Nybegynder
06. maj 2002 - 12:24 #1
Hvad med noget vailidering af email adresser inden de bliver gemt i en db
Avatar billede lenn Nybegynder
06. maj 2002 - 12:25 #2
Evt noget javascript - jeg har en stump kode liggende der kun godtager godkendte email adresser...
Avatar billede pekr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:33 #3
Jeg har haft et script liggende der tjekke om email adresserne er ok, Jeg finder dog først ud af nu at der åbenbart ikke bliver tjekket for alle ugyldigheder.

Jeg er kun int. i hvis det er noget der kan løses med Jmail (jeg gider ikke lige gå alle email adresser igennem manuelt)
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2002 - 12:34 #4
Pekr>> Man må kun oprette det samme spørgsmål een gang. Derfor må jeg bede dig om at lukke det ene af de to spørgsmål du har oprettet om dette. Du kan lukke det ved at komme med et svar selv og så acceptere det. Derved mister du ikke pointene.

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede pekr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:37 #5
Ja det var nu meningen at jeg ville give 80. Så jeg bliver desværre nød til at lukke det spørgsmål, se min anden postering!
Avatar billede pekr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:37 #6
lukket
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2002 - 12:40 #7
Til en anden gang: Hvis du vil ændre pointantallet i et spørgsmål, så bare klik på tallet (30) der hvor der står "30 point fra pekr" i toppen af siden, så skulle du kunne ændre pointantallet (så længe spørgsmålet er åbent naturligvis).

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede pekr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:43 #8
Tak for info:-)