Avatar billede kego2 Nybegynder
06. maj 2002 - 11:00 Der er 2 kommentarer

Hvilken køler til Soltek sl-75drv2?

Hej,
Jeg har just monteret en silent viking til min amd 1900+ og vil nu gerne nedsætte støjen fra min chipset-køler på mit soltek-board.

Men hvilken køler vil passe på boardet?

Jeg har kigget på Zalman NB32 køleprofil - men kan ikke helt få af/bekræftet om den passer til mit board.

Hvis nogen kan give et konkret produktbud eller link til mere info deler jeg gladeligt ud ;)

Mvh.
Kristian Thrane
Avatar billede slyhn Nybegynder
06. maj 2002 - 11:51 #1
http://www.bygpc.dk/
Nyhed af 30-04-02
Ved ikke om den vil passe, men der er da et billed
Ellers
http://www.thermaltake.com/products/heatsinkMenu.htm
Avatar billede kego2 Nybegynder
06. maj 2002 - 12:04 #2
der er meget lidt plads på mit board og dem jeg kan finde på thermaltake.com ser alle ud til at være 50x50, hvor jeg tror at 40x40 er max. for mit board ...
jeg kan ikke finde frem til, om det er forskelligt hvilken køler man kan bruge til et bestemt chipset ...