Avatar billede vatos Nybegynder
10. juli 2000 - 10:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tipskupon igen !!!!

Hvordan får jeg dette til at fungere optimalt ?

1. Det er ikke optimalt at bruge både checkbokse og radioknapper

2. Man må IKKE kunne vælge to (eller 3)checkbokse fra samme række. Denne række skal fungere som valg af sikre tegn.

3. Jeg skal også tilføje en række hvor man skal kunne taste resultatet for 3 af kampene. Hvordan gør jeg så man kun kan skrive resultatet i 3 kampe og ikke den samme kamp 3 gange.

Det var sgu et par spørgsmål, jeg håber der er en som kan hjælpe.
Avatar billede vatos Nybegynder
10. juli 2000 - 10:42 #1
Avatar billede vatos Nybegynder
10. juli 2000 - 10:47 #2
dette er scriptet jeg bruger:

<script language="JavaScript">
  function selectx(nr,f) {
    var c=0,i;
    for (i=0;i<39;i++) {
      eval('if (f.check'+i+'.checked) {c++;};');
    }
    if (c>=3) {
      for (i=0;i<39;i++) {
        eval('if (!(f.check'+i+'.checked)) {f.check'+i+'.disabled=true;}');
      }
    } else {
      for (i=0;i<39;i++) {
        eval('f.check'+i+'.disabled=false;');
      }
</script>
Avatar billede Lasse Novice
10. juli 2000 - 12:25 #3
det du prøver på er at lave to forskellige slags tipskuponer i én, ik'?

Hvis dette er rigtigt så syntes jeg ikke om det. Lav den første votering, også led brugeren hen på den anden.
Avatar billede vatos Nybegynder
10. juli 2000 - 12:38 #4
hmmmm, ja måske en ide !!!!

men stadig har jeg problemer idet man kan vælger de sikre i samme kamp. Man skal kun kunne vælge et tegn fra hver kamp.
Avatar billede vatos Nybegynder
11. juli 2000 - 21:12 #5
udgår
Avatar billede Lasse Novice
12. juli 2000 - 16:39 #6
Jeg kan ellers godt lave det til dig, hvis du er interesseret. Jeg havde bare ikke lige set at du havde kommenteret det...