Avatar billede ford_prefect Nybegynder
09. juli 2000 - 21:47 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Submit-form UDEN FrontPage server Extensions

Jeg har et problem med en bestillingsform, som jeg har lavet på min hjemmeside.

Mit Web-hotel har ikke FrontPage server extensions, hvorfor jeg naturligvis skal undgå at lave mine bestillingssedler til at fordre denne facilitet.

Det overgår desværre mine evner, idet jeg får følgende besked, når jeg tester:

"FrontPage Run-Time Component Page
You have submitted a form or followed a link to a page that requires a web server and the FrontPage Server Extensions to function properly.

This form or other FrontPage component will work correctly if you publish this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed."

Som det kan ses, bruger jeg FrontPage 2000.
Min side er ellers rimelig basal med et par kasser til navn og adresser, drop-down menuer og en 'send'-knap.

Kan en af jer genier give mig et hint om, hvorledes jeg undgår FrontPage server extensions, når jeg gemmer (idet jeg formoder, at det er her hesten ligger begravet)

Peter

Avatar billede netsrac Praktikant
09. juli 2000 - 22:03 #1
Det kræver jo at du bruger et serverside sprog for at lave en form som f.eks. sendes til en email eller andet. Du skal have gang i noget ASP eller php!
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. juli 2000 - 00:41 #2
Eller cgi?
Avatar billede manon Nybegynder
10. juli 2000 - 05:11 #3
Hvis du har afgang til cgi har jeg et lille form2mail script du kan bruge og evt. udbygge:

<form METHOD="GET" ACTION="/cgi-bin/FormMail.cgi">
  <input type="hidden" name="recipient" value="ford_perfekt@domæne.dk"><input type="hidden"
  name="subject" value="Post fra Ford_perfket"><input type="hidden" name="redirect"
  value="http://www.domæne.dk/side.html"><input type="hidden" name="required"
  value="navn,epostadresse,besked"><input type="hidden" name="sort"
  value="order:navn,epostadresse,besked,env_report"><input type="hidden" name="env_report"
  value="REMOTE_HOST,HTTP_USER_AGENT"><table CELLPADDING="0" CELLSPACING="0" BORDER="0">
    <tr>
      <td><font SIZE="-1">Navn:</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><input NAME="navn" TYPE="TEXT" SIZE="30" MAXLENGTH="50"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><font SIZE="-1">E-mail:</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><input NAME="epostadresse" TYPE="TEXT" SIZE="30" MAXLENGTH="50"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><textarea rows="4" name="besked" cols="40"></textarea></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><br>
      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td><input NAME="Send" TYPE="SUBMIT" VALUE="SEND"> <input NAME="Slet" TYPE="RESET"
      VALUE="SLET"></td>
    </tr>
  </table>
</form>
Avatar billede manon Nybegynder
10. juli 2000 - 05:14 #4
Men hvis du har frontpage extensions og ikke kan undgå den og vil have en emailform til den, så bare sig løs.
Avatar billede manon Nybegynder
10. juli 2000 - 05:15 #5
Scriptet kræver at du har en formmail.cgi liggende i "/cgi-bin/FormMail.cgi"
Avatar billede manon Nybegynder
11. juli 2000 - 13:36 #6
Nåå ...ford_perfekt - du siger ikke meget, kan du bruge scriptet til noget?
Avatar billede ford_prefect Nybegynder
11. juli 2000 - 21:30 #7
Ja - nu hører jeg jo til en af dem, som billedligt talt står i den lave ende af Frontpage-bassinet, så jeg skal lige have checket dit/Jeres forslag af med en, jeg kender, som er kommet ud over svømmevingestadiet.

Det er mig dog totalt uforståeligt, at der ikke er blot et enkelt svar på mit problem.
Jeg laver en formular i Frontpage med alle farvelader, drop-down menuer og hvad jeg nu kan finde på.
Ergo, når den er lavet, så må jeg da vel have en eller anden form for mulighed for at [1] gemme så siden kræver FrontPage server extensions eller [2] gemme siden, så server extensions kan undgåes, d.v.s. hvad hulen gør jeg galt, når jeg gemmer min formular uden at besværlige ord, som cgi, php, script eller ASP skal indblandes.

Jeg er måske blot en naiv stakkel, men det må vel være muligt at undgå at gøre alt for meget uden for standard-metoden eller hur?

(vil det evt. hjælpe med, hvis jeg sender min HTML-kode fra FP2000 på den problematiske side ?)
Avatar billede netsrac Praktikant
14. juli 2000 - 15:27 #8
hm...jo ja det kan jo også godt lade sig gøre at lave en submit form uden at bruge script sprog...du kan f.eks. lave din <FORM> sådan her:

<FORM ACTION="mailto:din@mailaddy.dk" METHOD="post">
Avatar billede ford_prefect Nybegynder
15. juli 2000 - 01:37 #9
Det vil altså sige, at hvis jeg erstatter de linier, som Frontpage selv indsætter i "HTML"-siden, d.v.s. nedenstående:

<FORM METHOD="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onSubmit="" name="Bestilling_Plakater">
<!--webbot bot="SaveResults" U-File="stef@post7.tele.dk" S-Format="HTML/BR"
S-Label-Fields="TRUE" B-Reverse-Chronology="FALSE" S-Email-Format="TEXT/PRE"
S-Email-Address="stef@post7.tele.dk" B-Email-Label-Fields="TRUE"
S-Builtin-Fields U-Confirmation-Url="bestilling_besked.htm" -->
<BLOCKQUOTE>

med hvad du foreslår, så vil det give mig det ønskede resultat ?
Avatar billede netsrac Praktikant
15. juli 2000 - 02:16 #10
Ja du skal bare indsætte nogle felter også *S*
Avatar billede manon Nybegynder
15. juli 2000 - 04:36 #11
ford_perfekt sæt dette her ind på en ny side - er det sådan noget du har brug for ?

<html>

<head>
<title>New Page 1</title>
</head>

<body>

<form METHOD="POST" onsubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)"
name="FrontPage_Form1" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" startspan S-Email-Format="TEXT/PRE"
  B-Email-Label-Fields="TRUE" B-Email-Subject-From-Field="FALSE"
  S-Email-Subject="Post fra www.domæne.dk"
  S-Builtin-Fields="Date Time REMOTE_NAME REMOTE_USER HTTP_USER_AGENT"
  U-Confirmation-Url="takfordinemailside.html" S-Email-Address="stef@post7.tele.dk" --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot
  bot="SaveResults" endspan --><div align="center"><center><table border="0" cellPadding="0"
  cellSpacing="0" width="706" height="400">
    <tr>
      <td width="220" height="35"></td>
      <td align="right" width="179" height="35" valign="top"><strong><font face="Arial" size="2">Vi
      ønsker :</font></strong></td>
      <td width="368" height="35"><font face="Arial" size="2"><input
      name="Ønsker kontakt pr. telefon" type="checkbox" value="ON"> at blive kontaktet pr.
      telefon<br>
      <input name="Ønsker info pr. email" type="checkbox" value="ON"> at modtage information
      via Email</font><p>&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="35"></td>
      <td align="right" width="179" height="35" valign="top"><strong><small><font face="Arial">Vi
      vil gerne høre mere om :</font></small></strong><p>&nbsp;</td>
      <td width="368" height="35"><input type="checkbox" name="Plakater" value="ON"> <small><font
      face="Arial">Plakater</font></small><br>
      <small><font face="Arial"><input type="checkbox" name="Ford" value="ON"> Ford<br>
      </font></small></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="35"></td>
      <td align="right" width="179" height="35" valign="top"><small><strong><font face="Arial">Vi
      vil gerne bestille :</font></strong></small><p>&nbsp;</p>
      <p>&nbsp;</td>
      <td width="368" height="35"><input type="checkbox" name="Plakater" value="ON"><font
      face="Arial"><small> Plakater</small><br>
      <small>100 kr + moms + forsendelse<br>
      Antal : <input type="text" name="Antal1" size="5"> stk.</small></font><p><font
      face="Arial"><small><input type="checkbox" name="Ford" value="ON"> Ford</small><br>
      <small>80 kr + moms</small> + <small>forsendelse</small><br>
      <small>Antal : </small><input type="text" name="Antal2" size="5"><small> stk.</small></font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="35"></td>
      <td align="right" width="179" height="35"><font face="Arial" size="2"><strong>Firmanavn :</strong></font></td>
      <td width="368" height="35"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<!--webbot bot="Validation"
      startspan S-Display-Name="Firmanavn" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE"
      I-Minimum-Length="1" I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input
      name="Firmanavn" size="27" maxlength="30"> ***</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="35"></td>
      <td align="right" width="179" height="35"><strong><font face="Arial" size="2">Adresse :</font></strong></td>
      <td width="368" height="35"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<!--webbot bot="Validation"
      startspan S-Display-Name="Adresse" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE"
      I-Minimum-Length="1" I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input
      name="Adresse" size="27" maxlength="30"> ***</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="35"></td>
      <td align="right" width="179" height="35"><strong><font face="Arial" size="2">Post.nr. :</font></strong></td>
      <td width="368" height="35"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<input name="Postnummer"
      size="6"> </font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="35"></td>
      <td align="right" width="179" height="35"><strong><font face="Arial" size="2">By :</font></strong></td>
      <td width="368" height="35"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<input name="By" size="20"> </font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="36"></td>
      <td align="right" width="179" height="36"><strong><font face="Arial" size="2">Kontaktperson
      :</font></strong></td>
      <td width="368" height="36"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<!--webbot bot="Validation"
      startspan S-Display-Name="Kontaktperson" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE"
      I-Minimum-Length="1" I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input
      name="Kontaktperson" size="27" maxlength="30"> ***</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="36"></td>
      <td align="right" width="179" height="36"><strong><font face="Arial" size="2">Telefon :</font></strong></td>
      <td width="368" height="36"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<input name="Telefon"
      size="15"> </font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="36"></td>
      <td align="right" width="179" height="36" valign="top"><strong><font face="Arial" size="2">Email
      :</font></strong></td>
      <td width="368" height="36"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<!--webbot bot="Validation"
      startspan S-Display-Name="Email" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE"
      I-Minimum-Length="1" I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input
      name="Email" size="20" maxlength="30"> ***</font><p>&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="36"></td>
      <td align="right" width="179" height="36" valign="top"><strong><font face="Arial" size="2">Spørgsmål
      eller<br>
      Kommentarer :</font></strong></td>
      <td width="368" height="36"><font face="Arial" size="3">&nbsp;<textarea name="Kommentarer"
      rows="6" cols="38"></textarea> </font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="36"></td>
      <td align="right" width="179" height="36"></td>
      <td width="368" height="36"><strong><small><font face="Arial">Felter med *** skal udfyldes
      !</font></small></strong></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="220" height="36"></td>
      <td align="right" width="179" height="36"><input NAME="Send" TYPE="SUBMIT" VALUE="SEND"> </td>
      <td width="368" height="36">&nbsp;<input NAME="Slet" TYPE="RESET" VALUE="SLET"> </td>
    </tr>
  </table>
  </center></div>
</form>
</body>
</html>
Avatar billede manon Nybegynder
15. juli 2000 - 04:37 #12
Du kan jo så selv tilpasse formen til dine behov, hvis du ønkser flere vlagmuligheder gør jeg det gerne for dig.
Avatar billede manon Nybegynder
16. juli 2000 - 23:44 #13
kan du bruge det til noget ? :-)
Avatar billede ford_prefect Nybegynder
17. juli 2000 - 00:35 #14
Hej Manon!

Jeg ved faktisk ikke, hvorvidt jeg har adgang til cgi-scripts, jeg får det først at vide i morgen, når mit 'hotel' står op.

Nu har du efterhånden været rodet så længe ind i det, så du kan jo evt. se min formular på www.tegneland.dk hvor formularen ligger under 'Bestilling'.

Som du kan se, er jeg her lidt håbefuld om, at det bliver løst i løbet af den næste uge.
Formularen er nu både markeret for disablet/server extensions og den er market for 'send to custom ISAPI, CGI or ASP script', så nu mangler jeg blot at få checket hvorvidt jeg har adgang til CGI.

Din formular er ellers genial!
Avatar billede manon Nybegynder
17. juli 2000 - 01:48 #15
Jamen, så prøver vi da igen - og denne gang med din egen tekst.

jeg har testet form´en og ved at den virker hos mig :-)
Avatar billede manon Nybegynder
17. juli 2000 - 01:49 #16
opret ny side - kopier nedestående - set ind :-)

<html>

<head>
<title>New Page 1</title>
</head>

<body background="images/back.jpg">

<h1><font face="Comic Sans MS">Bestilling&nbsp;&nbsp;</font>&nbsp;<font
face="Comic Sans MS"> <a href="Forside.htm"><font size="2">Retur til forside</font></a></font></h1>

<hr>

<p><font face="Comic Sans MS">Brug nedenstående formular til at bestille de ønskede
plakater.</font></p>

<form METHOD="POST" onsubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)"
name="FrontPage_Form1" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" startspan S-Email-Format="TEXT/PRE"
  B-Email-Label-Fields="TRUE" B-Email-Subject-From-Field="FALSE"
  S-Email-Subject="Bestillng af plakater"
  S-Builtin-Fields="Date Time REMOTE_NAME REMOTE_USER HTTP_USER_AGENT"
  U-Confirmation-Url="http://www.tegneland.dk/Forside.htm"
  S-Email-Address="stef@post7.tele.dk" --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan --><p>&nbsp;</p>
  <div align="left"><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="500">
    <tr>
      <td width="100"><font face="Comic Sans MS">Antal</font></td>
      <td width="400"><font face="Comic Sans MS">Bestilte plakater</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><input type="text" name="Antal1" size="5"></td>
      <td width="400"><select name="Bestilling1" size="1">
        <option value="..vælg">..vælg</option>
        <option value="Bilal: 70x100: Nike et Leyla: 385 ddk">Bilal: 70x100: Nike et Leyla: 385 ddk</option>
        <option value="Bilal: 60x80: Tattoo: 285 ddk">Bilal: 60x80: Tattoo: 285 ddk</option>
        <option value="Bilal: 60x80: Romeo &amp; Juliette II: 285 ddk">Bilal: 60x80: Romeo &amp; Juliette II: 285 ddk</option>
        <option value="Bilal: 60x80: Visioni di fine Millenio: 285 ddk">Bilal: 60x80: Visioni di fine Millenio: 285 ddk</option>
        <option value="Bilal: 60x80: Napoli: 285 ddk">Bilal: 60x80: Napoli: 285 ddk</option>
        <option value="Bilal: 50x70: Bleu Sang III: 198 ddk">Bilal: 50x70: Bleu Sang III: 198 ddk</option>
        <option value="Bilal: 50x70: Bleu Sang IV: 198 ddk">Bilal: 50x70: Bleu Sang IV: 198 ddk</option>
        <option value="Bilal: 50x70: Hommage a Hergé: 198 ddk">Bilal: 50x70: Hommage a Hergé: 198 ddk</option>
        <option value="Bilal: 40x50: Tremblement de terre: 175 ddk">Bilal: 40x50: Tremblement de terre: 175 ddk</option>
        <option value="Bilal: 40x50: Calque: 175 ddk">Bilal: 40x50: Calque: 175 ddk</option>
        <option value="Bilal: 40x50: Le somneil de monstre: 175 ddk">Bilal: 40x50: Le somneil de monstre: 175 ddk</option>
        <option value="Bilal: 40x50: Entre deux tirs de mortier: 175 ddk">Bilal: 40x50: Entre deux tirs de mortier: 175 ddk</option>
        <option value="Schuiten: 70x100: Vol de jour: 200 dkk">Schuiten: 70x100: Vol de jour: 200 dkk</option>
        <option value="Schuiten: 70x100: The last pages: 200 dkk">Schuiten: 70x100: The last pages: 200 dkk</option>
        <option value="Schuiten: 70x100: The ultimate book: 200 dkk">Schuiten: 70x100: The ultimate book: 200 dkk</option>
        <option value="Schuiten: 70x100: Sounds of fury: 200 dkk">Schuiten: 70x100: Sounds of fury: 200 dkk</option>
      </select></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><input type="text" name="Antal2" size="5"></td>
      <td width="400"><select name="bestilling2" size="1">
        <option value="..vælg">..vælg</option>
        <option value="etellerandet">etellerandet</option>
        <option value="så kan du selv tilføje">så kan du selv tilføje</option>
      </select></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><input type="text" name="Antal3" size="5"></td>
      <td width="400"><select name="bestilling3" size="1">
        <option value="..vælg">..vælg</option>
        <option value="etellerandet">etellerandet</option>
        <option value="så kan du selv tilføje">så kan du selv tilføje</option>
      </select></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><input type="text" name="Antal4" size="5"></td>
      <td width="400"><select name="bestilling4" size="1">
        <option value="..vælg">..vælg</option>
        <option value="etellerandet">etellerandet</option>
        <option value="så kan du selv tilføje">så kan du selv tilføje</option>
      </select></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><input type="text" name="Antal5" size="5"></td>
      <td width="400"><select name="bestilling5" size="1">
        <option value="..vælg">..vælg</option>
        <option value="etellerandet">etellerandet</option>
        <option value="så kan du selv tilføje">så kan du selv tilføje</option>
      </select></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><input type="text" name="Antal6" size="5"></td>
      <td width="400"><select name="bestilling6" size="1">
        <option value="..vælg">..vælg</option>
        <option value="etellerandet">etellerandet</option>
        <option value="så kan du selv tilføje">så kan du selv tilføje</option>
      </select></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"></td>
      <td width="400"><small><font face="Comic Sans MS">Forsendelsesgebyr 20 dkk</font></small></td>
    </tr>
  </table>
  </div><p>&nbsp;</p>
  <div align="left"><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="500">
    <tr>
      <td width="100"><font face="Comic Sans MS"><font size="2"><strong>Navn :</strong></font><font
      size="3">&nbsp;</font></font></td>
      <td width="400"><font face="Arial" size="3"><!--webbot bot="Validation" startspan
      S-Display-Name="Navn" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE" I-Minimum-Length="1"
      I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input name="Firmanavn"
      size="27" maxlength="30"> ***</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><font face="Comic Sans MS"><font size="2"><strong>Adresse :</strong></font><font
      size="3">&nbsp;</font></font></td>
      <td width="400"><font face="Arial" size="3"><!--webbot bot="Validation" startspan
      S-Display-Name="Adresse" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE" I-Minimum-Length="1"
      I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input name="Adresse"
      size="27" maxlength="30"> ***</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><font face="Comic Sans MS"><font size="2"><strong>Post.nr. :</strong></font><font
      size="3">&nbsp;</font></font></td>
      <td width="400"><font face="Arial" size="3"><input name="Postnummer" size="6"> </font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><font face="Comic Sans MS"><font size="2"><strong>By :</strong></font><font
      size="3">&nbsp;</font></font></td>
      <td width="400"><font face="Arial" size="3"><input name="By" size="27"> </font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><font size="2" face="Comic Sans MS"><strong>Kontaktperson:</strong></font></td>
      <td width="400"><font face="Arial" size="3"><!--webbot bot="Validation" startspan
      S-Display-Name="Kontaktperson" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE"
      I-Minimum-Length="1" I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input
      name="Kontaktperson" size="27" maxlength="30"> ***</font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><font face="Comic Sans MS"><font size="2"><strong>Telefon :</strong></font><font
      size="3">&nbsp;</font></font></td>
      <td width="400"><font face="Arial" size="3"><input name="Telefon" size="15"> </font></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="100"><font face="Comic Sans MS"><font size="2"><strong>Email :</strong></font><font
      size="3">&nbsp;</font></font></td>
      <td width="400"><font face="Arial" size="3"><!--webbot bot="Validation" startspan
      S-Display-Name="Email" S-Data-Type="String" B-Value-Required="TRUE" I-Minimum-Length="1"
      I-Maximum-Length="30" --><!--webbot bot="Validation" endspan --><input name="Email"
      size="27" maxlength="30"> ***</font></td>
    </tr>
  </table>
  </div><p><font face="Comic Sans MS">Her kan du evt. sende yderligere kommentarer:</font></p>
  <p><font face="Arial" size="3">&nbsp;<textarea name="Kommentarer" rows="6" cols="38"></textarea>
  </font></p>
  <p><font face="Comic Sans MS"><strong><small>Felter med *** skal udfyldes !</small></strong></font></p>
  <p><input NAME="Send" TYPE="submit" VALUE="Send bestilling"> &nbsp;<input NAME="Slet"
  TYPE="reset" VALUE="Nulstil bestilling"> </p>
</form>

<hr>

<p>Copyright © 2000 <br>
Opdateret: <!--webbot bot="TimeStamp" S-Type="EDITED" S-Format="%B %d, %Y" --></p>
</body>
</html>
Avatar billede manon Nybegynder
17. juli 2000 - 01:53 #17
Da det er et kæmpe arbejde at tilføje alle dine valgmuligheder, må du gøre resten selv :-)

Jeg gør det da gerne for dig, men så skal jeg have nogle flere point :-)

Jeg vil anbefale dig at arbejde med "<option value..." manuelt - dvs skrive dem direkte ind i html´en.

Nu har du det 1. eks. og så er det bare at kører derudaf :-)

Håber du kan bruge det :-)
Avatar billede manon Nybegynder
17. juli 2000 - 01:57 #18
Eller - hvis du gerne vil have jeg skal arbejde mere på det, men ikke har point´ne, så kan vi også gøre det over faktura (jeg er momsreg.)
Avatar billede ford_prefect Nybegynder
17. juli 2000 - 02:17 #19
Tak for tilsendte, jeg skal snarest se nærmere på det.

Jeg er nærig, så jeg har alle mine point excl. 30 point endnu !
Avatar billede manon Nybegynder
19. juli 2000 - 13:57 #20
:-)

Sig bare til hvis jeg kan hjælpe.
Avatar billede ford_prefect Nybegynder
26. juli 2000 - 23:46 #21
Jeg har nu fået den til at virke efter at jeg har fået adgang til at køre cgi-scripts ved min udbyder.
Det er endt med, at jeg har fået et standard cgi-script, det virker ihvertfald.