Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
04. maj 2002 - 14:49 Der er 7 kommentarer

køb af webcam

Jeg skal bruge et billig webcam.. jeg har fundet denne Video Blaster WebCam 3    300kPixels / 24bit / USB  er den ikke okay til prisen...?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 14:52 #1
Hvilken pris?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 14:54 #2
du kunne jo gå ind på www.edbpriser.dk og tjekke om du kunne finde den billigere, hvis du ikke kan, så må den jo være okay til prisen &:-D

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
04. maj 2002 - 14:58 #3
den koster under 300 kr..

hvis nu man skal lave live ligesom http://www.bighouse.dk/, hvilken en skal man så have..?
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. maj 2002 - 15:01 #4
det er næsten lige meget hvilket cam - bare det er godt ;=)
Kender ikke kameraet, og kan derfor ikke sige hvordan det er i lysfølsomhed mv.
Kan desværre heller ikke huske/ved ikke om der er skiftet kamera i bighouse >< tidl. camboy.dk
Du kan da spørge dem hvad de kører med?
Selv er jeg glad for mit Pkilips TouCam Pro... men koster også lidt mere...
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
04. maj 2002 - 15:40 #5
er der nogle som har en Video Blaster WebCam 3    300kPixels / 24bit / USB kørende på internettet så jeg kan se kvalitetten..?
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
04. maj 2002 - 15:47 #6
til annikadk, har du en adresse på din webcam.. sådan en pilips skulle vist nok være kanon god...
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:32 #7
lukketid ?