Avatar billede lassegj Nybegynder
04. maj 2002 - 11:07 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Videresendelse af e-mail til mobilos?

Hej eksperter!

Jeg har i langt tid været tilfreds med Tele Danmarks service med, at når jeg får en mail, så sendes der automatisk en SMS til min mobiltelefon, hvor jeg kan se hvem mailen er fra, og det første stykke af mailen. Men nu har de lukket denne service. Er der et andet sted på nettet hvor jeg kan få denne service, uden at skifte e-mail adresse, og det skal helst være gratis?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Lasse
Avatar billede markmusen Nybegynder
04. maj 2002 - 11:11 #1
nej, ikke med mindre du er klar til at betale normal sms-pris!
Avatar billede pentium4 Juniormester
04. maj 2002 - 13:53 #2
Ikke uden at du skifter til et selskab hvor man stadig kan benytte sig af dette tilbud, men det ved jeg ikke om der er nogen tilbage.
Jeg tror det ikke da flere af de andre selskaber kører ind over enten TDC eller Sonofon's master og benytter deres sendeudstyr.
Avatar billede pentium4 Juniormester
04. maj 2002 - 13:54 #3
Og hvis du kunne finde et selskab skal du jo skifte dei e-mail adresse.
Avatar billede pentium4 Juniormester
04. maj 2002 - 14:00 #4
dei=din
Avatar billede lassegj Nybegynder
20. maj 2002 - 11:35 #5
Jeg vil ikke give jer alle pointene,da jeg ikke har fundet et sted, som jeg søgte. Men tak for hjælpen.
Avatar billede lassegj Nybegynder
20. maj 2002 - 11:37 #6
Skulle have været et svar:-)
Avatar billede pentium4 Juniormester
20. maj 2002 - 13:24 #7
Takker for point'ne.