Avatar billede ppstyle Nybegynder
03. maj 2002 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp min BSD fryser under installation...

Mit mål er en netværksinstallation over internettet, hvortil jeg har downet et sæt bootfloppies. Jeg booter og indsætter mfsroot disketten. Derefter når jeg til den første installationsmenu. Her kommer problemet så: skidtet fryser eller også duer mit keybord bare ligepludselig ikke mere. Det vil sige at jeg ikke kan navigere i menuerne under installationen eller reboote maskinen for den sags skyld :(

Er der nogen der har en ide til hvorfor maskinen fryser, og hvorledes det kunne undgås :)

mvh. Daniel
Avatar billede skwat Praktikant
04. maj 2002 - 13:55 #1
Er det et og eller andet ikke standart perverst tastatur du har?

Du skal lige være opmærksom på at installeren, mange gange opføre sig som om at den er død, men i virkeligheden henter den data' så prøv engang at give den lidt ekstra tid.
Avatar billede snowball Novice
04. maj 2002 - 13:57 #2
Har du overvejet at hente ISO'erne ned og så lave en lokal FTP installation !? Ved godt du nok skal hente mere data end hvis du installerer den direkte fra nettet, men alligevel :)

Snowball
Avatar billede ppstyle Nybegynder
10. maj 2002 - 10:03 #3
Det kunne være jeg lige skulle prøve en lokal installation. Men nu har jeg installeret suSE 7.3, de var lidt utålmodige på arbejdet. Havde ellers glædet mig til en minimums installation med FreeBSD :)

mvh. Daniel
Avatar billede skwat Praktikant
10. maj 2002 - 11:13 #4
kan du så ikke lukke?
Avatar billede ppstyle Nybegynder
11. maj 2002 - 10:28 #5
Jeg lukker og slukker, hr. politimand :)

Go weekend - Daniel