Avatar billede lillehus Nybegynder
03. maj 2002 - 09:02 Der er 6 kommentarer

antivirus

Det nye panda antivirus Titanium system er det så godt som firmaet lover
Avatar billede phrozia Juniormester
03. maj 2002 - 09:04 #1
FOR MANGE POINT!
Avatar billede deejay_m Nybegynder
03. maj 2002 - 09:04 #2
ja endda bedre end lovet....

jeg har det selv...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
03. maj 2002 - 09:06 #3
nej, det er ikke så godt som firmaet lover... du er stadig nødt til at tænke dig om, når du sidder og henter obskure programmer på nettet, åbner mystiske vedhæftede filer i emails osv... og luk så det her spørgsmål... der er ingen grund til at bruge 200 point på noget, der er højst 15 værd... spasser...
Avatar billede sthen Nybegynder
03. maj 2002 - 09:08 #4
Virusprogrammer er vel aldrig bedre end den sidste opdatering.

Jeg mener: Det ka' da godt være at det er godt i dag, men hvis der ikke konstant tilføjes de seneste vira til virus.def, så hjælper det vel ikke en dyt.

Så derfor: Det er så godt som opdateringsfrekvensen gør det til.
Avatar billede summer Mester
03. maj 2002 - 10:37 #5
Enig. Det der gør et AV program effektiv, er om det er helt på forkant med opdatering af nye vira. Jeg vurderer ikke panda antivirus Titanium til at være bedre end mange andre.
Hvis du acc. et svar, så skær ned på pointene, det er højst 30 værd.
Prøv at se her hvad du kan få gratis: To AV programmer, Zonelabs (firewall)m.m. Det er kanon. I det år jeg har brugt det, har ingen virus sluppet ind i min pc og inficeret den.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 19:59 #6
Luk please!