Avatar billede trine1978 Nybegynder
03. maj 2002 - 08:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nødvendig .DLL-fil PNCRT.DLL BLEV IKKE FUNDET

Hej - Håber I kan hjælpe.
I gennem flere mdr. har jeg, hver gang jeg starter min pc fået beskeden: En nødvendig .DLL-fil PNCRT:DLL, blev ikke fundet.

Hvad er det og hvordan afhjælper jeg dette?

På forhånd mange tak.

/Trine
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
03. maj 2002 - 09:05 #1
Det er en driverfil du ikke har, men som tilsyneladende ikke har så stor indflydelse på din maskine. prøv at gå ind på microsoft's hjemmeside og søg på den. Eller også så prøv om den ligger på din Win cd-rom eller anden driverdisk. jeg kan ikke huske nu hva den den er til, har før set besked med noget lignende
03. maj 2002 - 10:24 #2
..nej, det du skal gøre er at vælge "start"-"kør" og skriv "sfc", -det er et program til at løste sådanne problemer, hvis det altså er en standard-windows fil du mangler!
-der skal du vælge at udpakke en fil fra windows insallations cd'en, og så angive den fil du mangler!
Hvis det ikke virker, er det nok ikke en windows-fil, -men en fil tilknyttet et af de andre programmer på din pc, og bliver du nok nødt til at geninstallere det!
Hvis det er et af de andre programmer, og du ikke kan/vil geninstallere det, kan du også bare deaktivere den i opstarten;
vælg "start"-"kør" og skriv "msconfig", -fanebladet "start" og fjern "fluebenet"(v'et) udfor linien med "PNCRT.dll" (hvis den er der)!
...hjalp det?
Avatar billede rsj1962 Nybegynder
03. maj 2002 - 11:55 #3
Prøv at se på følgende side, måske kan det hjælpe:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q190898
Avatar billede kapla Nybegynder
03. maj 2002 - 17:16 #4
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
21. januar 2003 - 12:49 #5
Takker, håber du fik løst dit problem hurtigt