Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. maj 2002 - 15:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Geforce 4

Jeg er den "lykkelige" ejer af et Geforce 4...

Det hele køre også fint nok lige indtil jeg har installeret RTCW (Return To Castle Wolfenstein)
Så skriver den nemlig "could no intialice OpenGl"

Hvad er dette??? Og hvordan kommer jeg uden om det problem???

/stefan Jensen
Avatar billede zob Nybegynder
02. maj 2002 - 15:42 #1
Jeg tror at det er noget med spillet det gør den også på min nogle gange i cs...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. maj 2002 - 15:43 #2
Zob - Nej for den kører fint på min Fars (det er geforce 2)
Avatar billede zob Nybegynder
02. maj 2002 - 15:45 #3
Jeg ved det ærlig talt ik så :(
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. maj 2002 - 15:52 #4
PLEASE KOM MED ET SVAR!!!!!
Avatar billede zob Nybegynder
02. maj 2002 - 15:54 #5
det har jeg jo gjordt lol
Avatar billede zob Nybegynder
02. maj 2002 - 16:23 #6
http://www.eksperten.dk/spm/206094
hos mig er der også ret tomt
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
02. maj 2002 - 16:24 #7
Og du er sikker på OpenGL er installeret?
Avatar billede don_migo Nybegynder
02. maj 2002 - 17:52 #8
Prøv at opdatere din OpenGl... Hvis du ikke har det... Jeg har ladet mig fortælle at at DirectX ikke er ordentlig opdateret i forhold til det nye G-Force 4, så det er nok bare om at vente...

P.S. Jeg synes det nye MOHAA er federe... Der er jo INGEN monstere i anden verdenskrig... Det holder ikke i byretten... Men det er cool nok...
Avatar billede niklaj Nybegynder
03. maj 2002 - 12:44 #9
Hvilke drivere køre du med?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
03. maj 2002 - 14:28 #10
-niklaj - Microsofts...
Avatar billede niklaj Nybegynder
03. maj 2002 - 15:23 #11
gå ind på http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers og hent driverne til dit styresystem, det kan måske løse dit problem.
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
03. maj 2002 - 18:49 #12
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/beta/mb/29.20.zip
Heh, this time it is not a leak really. The drivers are found over at ASUS ftp site. :) Also, what makes this one an interesting one is that the Win9x/ME and Win2k/XP are all in the same .zip package! That's weird but.. you never know! There is no word on how well these drivers work, or if they are good performers, but all NVIDIA cards are said to be supported. Click here for the goods. And as always, keep in mind that these are beta drivers, so no support is available..

Thanks to Hanky for the tip!