Avatar billede webbb Nybegynder
02. maj 2002 - 14:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pop up boks

Jeg har noget kode som viser en besked når man ar rettet noget, så skriver den :

"Indstillinger er blevet rettet."

dette tekst ville jeg jo gerne have i en popup box istedt - håber der er nogen der kan hjælpe???

min kode ser således ud nu:
----------------------------------

  If intPrefUpload = 0 Then
      Response.Write "<p CLASS=""rettet"">Indstillinger er blevet rettet.</p><BR>"

  Else

osv...........
Avatar billede -mundi- Nybegynder
02. maj 2002 - 15:02 #1
Response.Write "<script language=""javascript"">alert('Indstillinger er blevet rettet');</script>"
Avatar billede -master-d- Nybegynder
02. maj 2002 - 15:02 #2
du skiver bare

If intPrefUpload = 0 Then

og så prompter du bare din meddelse.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
02. maj 2002 - 15:03 #3
sådan som -mundi- har vist dig
Avatar billede orca Nybegynder
02. maj 2002 - 15:03 #4
Og for at være helt med på html versionerne <script type="text/javascript">  ;).
Avatar billede webbb Nybegynder
02. maj 2002 - 15:07 #5
takker -mundi- du skal nok lige få dine point...

jeg har lige et lille tillægssprøgsmål...

hvad så hvis jeg vil gå til en anden asp side i min IF sætning - altså efter min aler box
Avatar billede webbb Nybegynder
02. maj 2002 - 15:25 #6
værsgo - men kan du ikke lige hjælp mig med det andet lille problem - på forhånd tak :-)
Avatar billede webbb Nybegynder
02. maj 2002 - 15:31 #7
ups - sådan
Avatar billede -mundi- Nybegynder
02. maj 2002 - 15:43 #8
Response.Write "<script language=""javascript"">alert('Indstillinger er blevet rettet');document.location.href='http://www.exp.dk';</script>"