Avatar billede zaknafein Praktikant
01. maj 2002 - 11:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

dynamisk xsl

Jeg smelter en xml fil sammen med en xsl fil på serveren!
Min xsl fil, har jeg gemt som .asp, og regnede med at den ville kunne processeres som asp!
Men det virker ummudelbart ikke.
Spørgsmålet er så hvordan jeg kan gøre så jeg kan bruge <%%> tag i mit xsl dokument?

min kode er her :

set xmlDoc = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
xmlDoc.async="false"
xmlDoc.loadXML(sourceXML)

set xsl = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
xsl.async = false
xsl.load(Server.MapPath("style.asp"))

Jeg har leget med at bruge loadXML på mit xsl dokument, men gider ikke til at sætte hele min xsl fil ind i en streng!
Avatar billede nute Nybegynder
01. maj 2002 - 11:23 #1
du skal huske på at XSL dokumentet *ikke* blir fortolket...det blir parset. Det du skal gjøre er å sende parametere til ditt xsl dokument som kan avgjøre dynamikken i dokumentet
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 11:43 #2
Hvis du sætter Content-Type til "text/xsl", skulle det nu nok kunne lade sig gøre, dvs. i toppen af ASP filen:

<% Response.ContentType = "text/xsl" %>

/CS
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 11:44 #3
- men det med parametrene er jo klart det fedeste... (også et bøvl uden lige hvis man ikke har prøvet det før...)

/CS
Avatar billede zaknafein Praktikant
01. maj 2002 - 12:34 #4
Jeg har løst det men en xml:if statement, men vil gerne vide hvordan man sender en parmeter til xsl'en alligevel?
Avatar billede nute Nybegynder
01. maj 2002 - 13:13 #5
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 13:21 #6
Avatar billede zaknafein Praktikant
24. juli 2002 - 14:16 #7
Tak for hjælpen på dette efterhånden gamle question. Jeg vil gerne lukke denne. Send et svar en af jer.