Avatar billede cpu-seth Nybegynder
01. maj 2002 - 09:40 Der er 6 kommentarer

er det bare mig eller?

det jeg savner her er mere uddybelse af spørgsmålene...
det bliver lidt letter og ville gå hurtigere at svare vis man kom med mere info om ens problem..

det er jo ikke nok bare at sige
"jeg kan ikke komme på exchange serveren"
vis det var mig ville jeg skrive lidt mere
eks.

jeg kan ikke komme på exchange servern på mit arbejde der hjemme fra.
jeg køre med win2000Pro mit arbejd køre med NT 4 server.
og alt det andte der er relevant.
eller hvad syndes i??
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 09:40 #1
Helt enig.
Avatar billede moebius Nybegynder
01. maj 2002 - 09:45 #2
Hørt hørt. Det er da klart at man skal uddøbe sit spørgsmål.
Hvis alle bare skrev problemet og deres hardware som problemet involverer.

Fx:
Hvis der er en der ikke kan komme på jobbets exchange server hjemme fra, så skriver man at man har et 56k eller ADSL fra TDC og man bruger VPN eller direkte forbindelse!

Det vil spare tid og plads i Ekspertens database!!!
Avatar billede vardepigen Praktikant
01. maj 2002 - 09:49 #3
du har da ganske ret.....
men kig lige på din egen overskrift....
der kunne eks. have stået: ønskes uddybning af spørgsmål.....
*SS*
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
01. maj 2002 - 09:50 #4
Man skulle næsten lave en form man skulle udfylde, når man oprettede et spørgsmål?? Som indeholdt nogle informationer om problemet.
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
01. maj 2002 - 09:54 #5
jo det kunne der vel... men nu er det min holdning og ville gerne ha vide om i havde den samme holdning....
hvis jeg skriver "mere uddybning af spørsmål" ville det jo virke som om alle lavde de fejl....

Karstenlaursen > ja ligesom i Overclocking hvor du kan udfylde en autoseknatur hvor man eks. kunne skrive sin computer info og alt det man syndes er relevant.
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. maj 2002 - 17:06 #6
enig med både cpu-seth og vardepige.

Men en stor del af problemet er vel netop at når man har brug for at stille et spørgsmål så kender man ikke svaret godt nok til at vide hvad der er relavant info og bør tages med i spørgsmålet.

Og det er jo lidt ligeså frustrerende med spørgsmål som:
"
  Jeg vil gerne have Outlook konfigureret liesom min søster har det.
  Hun bor i parcelhus i Herlev og er gift med en bankrådgiver.
  De har 2 børn og en hund. Hunden hedder Fido.
"

mvh JakobA