Avatar billede kunze Nybegynder
30. april 2002 - 22:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Dating.dk E-mail adresse

Hej!

Jeg skal bruge en e-mail adresse til Dating.dk

Mvh
Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
30. april 2002 - 22:58 #1
En rigtig en. Dvs. support, ris/ros eller lign.
Avatar billede nejmann Nybegynder
30. april 2002 - 23:03 #2
mon ikke: mail@freeway.dk kan bruges... det er dem der står bag Dating.dk
Avatar billede kunze Nybegynder
30. april 2002 - 23:12 #3
Det kan du have ret i. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
30. april 2002 - 23:12 #4
Eksisterer mail@freeway.dk ?
Avatar billede kunze Nybegynder
30. april 2002 - 23:13 #5
Gør den. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
30. april 2002 - 23:14 #6
Vender tilbage.
Avatar billede nejmann Nybegynder
30. april 2002 - 23:34 #7
mail@freeway.dk eksisterer... findes i hvertfald på deres hjemmeside
Avatar billede kotelet Nybegynder
01. maj 2002 - 00:12 #8
Hmm.. Vil du klage over den nye ordning derinde? Hvis ikke, så gør det alligevel. For ringe at de laver det til et decideret betalingssite!

/Kotelet
Avatar billede jackson23 Nybegynder
01. maj 2002 - 00:13 #9
kunze, hvad sker der med dating. Loggede på idag (for første gang i et par måneder) og jeg kunne ingen billeder se???
Avatar billede kotelet Nybegynder
01. maj 2002 - 00:15 #10
Niks. Det skal man nu betale for. Hvor ringe er det ikke!? Jeg er sgu ligeglad med at det ikke koster mere end en 10'er. Hvad er de for en bunke kapitalister! Som om de ikke tjener nok på alle de plusprofiler. For dårligt siger jeg bare...

/Kotelet
Avatar billede kunze Nybegynder
01. maj 2002 - 18:48 #11
jackson23 > Man skal betale 10 kr per måned nu.
Det er det jeg har skrevet og brokket mig over!

Jeg nægter også at betale. Om det så kostede 2 kr om måneden. Det er idéen i det!
Avatar billede kunze Nybegynder
01. maj 2002 - 18:51 #12
Lidt information fra deres side:

VIGTIG INFORMATION!!!
Fra d. 30. april 2002 indføres BasisProfiler på Dating.dk. En BasisProfil er ligesom PlusProfilen en betalende profil. Dog er prisen en helt anden – en BasisProfil koster kun det samme som en pakke tyggegummi pr. måned (10,-) så ALLE kan være med. Det er stadig muligt, at være helt gratis på Dating.dk, men så er det også med et stærkt begrænset antal muligheder.

Vi har foretaget disse ændringer pga. stærkt faldende annonceindtægter og stærkt voksende udgifter til servere, internetforbindelse og meget mere. Vi håber på din forståelse for ændringen, der gør at vi fortsat kan levere den bedste og største dating-service i landet!
Avatar billede kunze Nybegynder
01. maj 2002 - 18:52 #13
Med det besøgstal hver dag må de for min skyld hellere smide en banner i toppen og bunden!
Avatar billede kunze Nybegynder
23. maj 2002 - 17:56 #14
Tak tak.