Avatar billede diabloii Nybegynder
29. april 2002 - 16:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tjener jeg point
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. april 2002 - 16:11 #1
ved at svare på spørgsmål - hvis dit svar er godt/rigtigt tildeler andre dig point ligesom du selv har mulighed for.
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2002 - 16:26 #2
Du får desuden 5 point om dagen, bare for at være registreret.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
29. april 2002 - 16:39 #3
Hvis du mangler point, hvorfor udlover du så point i dette spørgsmål?

Kan lige fortælle, at det plejer at være normalt man giver 0 point til spørgsmål i denne kategori. Spørgsmål omkring ekspertens funktioner plejer ikke at give nogen "dusør"!

- Rasmus!
Avatar billede diabloii Nybegynder
30. april 2002 - 17:11 #4
tjen