Avatar billede langben Nybegynder
29. april 2002 - 00:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Begrænse uploadhastighed for router

Er det muligt, enten software- eller hardwaremæssigt, at begrænse uploadhoadhastigheden for en cisco 678, således at downloadhastigheden ikke bliver forringet ved fuld uploadhastighed? PÅ forhånd tak.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. april 2002 - 07:16 #1
Det er ikke muligt på Cisco's 678'er at begrænse båndbredden. Der vil jeg umiddelbart mene at du skal over i noget software.
Avatar billede langben Nybegynder
29. april 2002 - 11:33 #2
aha - men er der så nogle derude der kender et stykke software der kan løse problemet?
Avatar billede ayla Nybegynder
03. maj 2002 - 15:33 #3
Det skulle være muligt med en Linux box. Jeg skal selv til at rode med det snart. Der skulle være et prog. kaldet dummynet til FreeBSD, der kan begrænse båndbredde på alverdens måder.