Avatar billede tazmanian Nybegynder
28. april 2002 - 14:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min IIS-server går ned

Hejsa,
jeg har Win2k Pro med en IIS 5.0 og SP2 samt diverse sikkersopdateringer.
Desværre sker det indimellem at IIS går ned/fryser.
Umiddelbart kan jeg ikke se noget galt hvis jeg går ind i Internet Services Manager, men forsøger man at gå på min hjemmeside, står browseren og søger længe, før den timer out (mener det er en 404, man får).
Stopper og starter jeg IIS, virker alt igen som det skal.
Nogen forslag til hvad der kan være galt?

Pft
taz
Avatar billede thomasledet Nybegynder
28. april 2002 - 15:07 #1
det er ikke nogen løsning på dit IIS-problem, men finder du ikke en løsning til det og benytter du dig ikke af ASP, så skulle du overveje at bruge apache...

http://httpd.apache.org
Avatar billede tazmanian Nybegynder
28. april 2002 - 15:09 #2
hmmm, ja jeg har overvejet apache, da jeg har hørt meget godt om det, men jeg skal desværre bruge asp
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2002 - 15:30 #3
Benytter du FileSystemObject i forbindelse med ASP-sider? Så kan broblemet godt ligge begravet dér.
Avatar billede tazmanian Nybegynder
28. april 2002 - 15:31 #4
magik>> Har ikke fået ASP til at fungere endnu: http://www.eksperten.dk/spm/204217
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2002 - 15:32 #5
OK. Så er det nok ikke det, der er galt  ;)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
28. april 2002 - 18:47 #6
hvad skal du da lave som kræver ASP? har du overvejet om det kan laves med perl eller php?
Avatar billede tazmanian Nybegynder
28. april 2002 - 21:09 #7
skal bruge det til studiet ... ;o)
kan man da køre php eller perl på en hvilken som helst server, eller skal der installeres extras?
Avatar billede tazmanian Nybegynder
03. maj 2002 - 19:04 #8
well, ingen brugbare løsninger ...