Avatar billede geforce3 Praktikant
28. april 2002 - 14:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

CS1.4

Jeg har et problem med CS. Når jeg kører det og går ind i det så går den ud af det men det er først når man trykker enten lan eller online og det er både HL og CS.
Hl er den originale. Min ven har også et problem og der er med at der mangler en .DLL, eller spillet kan ikke finde den
Avatar billede nisjo Nybegynder
28. april 2002 - 14:14 #1
har du husket at opdatere din half-life version....??
Avatar billede taskmgr Nybegynder
28. april 2002 - 14:20 #2
Der ligger evt. en opdatering på forsiden her: www.rostved.net :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. april 2002 - 14:23 #3
Ja til Halflife har jeg 1.9 men med 1.8 der virkede det altså både HL og CS cs er det 1.4
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. april 2002 - 14:24 #4
Men det begynte ikke at virke efter jeg opdaterede dem begge
Avatar billede moebius Nybegynder
29. april 2002 - 11:07 #5
Kender hodt det problem. Det jeg plejer at gøre er at fjerne det og så installere det igen!

Huske at opdatere half-life først. det plejer at hjælpe hos mig!
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. april 2002 - 11:18 #6
Godt tak for hjælpen, jeg prøver lige her på et tidspunkt idag
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. april 2002 - 16:59 #7
Det virker stadig ikke, Den går stadig ud af det, men man når lige at se den der baggrundsskærm hvor han sidder på knæ med pistolen, men det er ikke mere en maks 1sec. der går før den går ud af det.
Avatar billede zexpy Nybegynder
29. april 2002 - 20:20 #8
Ja moe har ret det er fordi du skal opdatere HL først og så CS det skal du altid gøre ellers virker det ikke på mange PCer
Avatar billede zexpy Nybegynder
29. april 2002 - 20:21 #9
Hmm Slet dit HL helt og install det fra bunden husk at få alle updates med altså du må ikke springe fra 04-08 måske derfor
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. april 2002 - 20:29 #10
Jeg har prøvet at instalere det fra bunden 3 eller 4 gange, jeg så ikke så mange andre downloads en 1.1.0.8 nu er det bare 1.1.0.9 men hvis du har et link til de andre som du snakker om så må man håbe det virker.
Avatar billede zexpy Nybegynder
30. april 2002 - 16:23 #11
http://games.jubii.dk/cs/nyheder/show.sc?id=86664 <-- der kan du Downloade det hele og Links til de DL's du skal bruge HL http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=2158
og CS http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=2162

prøv det så skulle det virke
Avatar billede sila Nybegynder
30. april 2002 - 17:31 #12
Du skal downloade de fulde update`es og prøve igen det hjalp hos mig!!
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. april 2002 - 19:12 #13
Zexpy>> Jeg har allerede de fulde updates. Og omkring DLL'en så har han den, spillet kan bare ikke finde den.
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. maj 2002 - 18:14 #14
Jeg lukker
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. maj 2002 - 18:14 #15
Svar jeg lukker