Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 23:03 Der er 21 kommentarer

Ændre Info for Mp3 filer

Jeg har nogle mp3 filer hvor f.eks filnavnet er Brdr Olsen - Smuk som et stjerneskud.mp3, og når jeg så hiver den ind i Winamp er navnet ligepludselig Brdr%Olsen_smuk_som_et_stjerneskud. Kan man hente et program til at lave info for filen om, så jeg kan få den til at hedde det samme, som jeg kalder filnavnet?
Avatar billede j.f Nybegynder
27. april 2002 - 23:04 #1
Du kan i playlisten højreklikke på filen og vælge File Info...her kan du rette filens info.
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 23:04 #2
Højreklik på filen i Winamp's PlayListe og så File Info eller sådan gnoet og der kan du ændre det...

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 23:05 #3
Hvorfor er du altså 1 eller 2 sekunder hurtigere end mig? =)
Det er sgu anden gang idag ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 23:05 #4
Altså=Altid

:)
Avatar billede j.f Nybegynder
27. april 2002 - 23:05 #5
Tja.. :)
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 23:06 #6
Du har garanteret sådan et lille script der automatisk add'er det rigtige svar et par sek. før alle andre? ;)
Avatar billede j.f Nybegynder
27. april 2002 - 23:07 #7
Naah, the force is with me ( Har lige set StarWars :D )
Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 23:09 #8
Jeg kan ikke højreklikke (Jeg ahr det nye winamp, ved ikk om det kan have noet at sige)???
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 23:09 #9
Genstart spanden og så højreklik igen...
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 23:10 #10
Eller maker sangen go tryk ALT+3 det er også til File Info...
Avatar billede j.f Nybegynder
27. april 2002 - 23:10 #11
Du kan også bruge dette program: http://download.com.com/3000-2169-8570634.html?tag=lst-0-12

Udfra beskrivelsen skulle det kunne ændre Infoen for mp3'erne efter filnavnet.
Avatar billede snowball Novice
27. april 2002 - 23:11 #12
__: Så marker filen og tryk ALT + 3 !

Snowball
Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 23:12 #13
Initializing, havd mener du med genstart spanden?
Avatar billede j.f Nybegynder
27. april 2002 - 23:15 #14
Hvis du bruger WinAmp3 er du nok nødt til at bruge det program som jeg henviser til. Tror ikke den funktion til at ændre info'en findes i WinAmp3. Jeg har ihvertfald ikke fundet den endnu :)
Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 23:15 #15
vIVis jeg trykker ALT+3, virker det ikk en skid, jeg kan ikk rename den!!!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. april 2002 - 23:17 #16
Find filen v.h.a. stifinder, højre-klik på skidtet og fjern evt. markeringen ved "skrivebeskyttet"...! Derefter skulle du kunne ændre på file-info...
Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 23:18 #17
>>>j.f Nå ok.... >>>initializing, hvorfor påstår du så det andet, når man ikk ka!!!!???
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 23:30 #18
ud fra det du siger kan amn høre at du bruger Winamp 3 og det bruger jeg ikke... Derfor..
Avatar billede rs2000 Nybegynder
27. april 2002 - 23:38 #19
Her kan du hente et freeware program der oven ikøbet er rimeligt nemt at bruge.
http://www.cdngo.com/2/news/news.html
Det kan man redigere,de omtalte filnavne/info med.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
28. april 2002 - 09:53 #20
Prøv evt. at hente WinAmp påny; der kan vel være sket en lille fejl under overførslen fra serveren...
Prøv også at hente en tidligere WinAmp!!!

Ellers vil jeg stadig holde på, at filen, du forsøger at ændre info på, er skrivebeskyttet!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
19. maj 2002 - 03:03 #21
Øh...? Luk?