Avatar billede madviden.dk Nybegynder
27. april 2002 - 22:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

popup fra form?

Davs.
Jeg har et afstemnings-system, hvor jeg gerne vil have resultatet til at poppe op! Men hvad skal jeg skrive, og skal det skrives i submit-knappen, eller hvor?
Avatar billede repsac Nybegynder
27. april 2002 - 22:54 #1
links hvor du kan læse dig til viden der vil gøre dig i stand til at løse dit problem:
www.echoecho.com/dk --> JavaScript-tutorial
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=275
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:00 #2
jeg bruger:
<form action="login.php" method="post" target="olzen" onsubmit="window.open('', 'olzen', 'location=no');return true">
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
27. april 2002 - 23:00 #3
Hvordan vil du sætte det her:
<input type="button" value="Åbn vindue" onClick="PopWin('http://activedeveloper.dk',300,130);">

Ind i den her:
<input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Stem\" Class=\"submitknap\">

Den første fandt jeg på activedeveloper.dk Mens den anden, er den submitknap, som jeg har nu.
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:02 #4
<input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Stem\" Class=\"submitknap\" onClick=\"PopWin('http://activedeveloper.dk',300,130);\">
tror det skal se sådan ud så!
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:11 #5
virker det?
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:11 #6
laver lige et svar :)
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
27. april 2002 - 23:13 #7
okay ... det virkede, men der er stadig et problem! Nu gør den både det, at den popper op, men selve siden, går stadig ind på den!
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:16 #8
Har du prøvet med?:
<form action="login.php" method="post" target="olzen" onsubmit="window.open('', 'olzen', 'location=no');return true">
der skulle siden blive som hele tiden og det nye kommer i popup!
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
27. april 2002 - 23:17 #9
Jeg kan selvfølgelig sætte den til at gå ind på den samme side, men så skal den jo til at loade igen! -Hvilket ikke er særligt smart!
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
27. april 2002 - 23:18 #10
Hvad betyder det der olzen ????
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:18 #11
tja det kan du jo :)
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:19 #12
det er bare et navn :) hvis det skal være noget anden som fx. popup så husk også at rette i target!
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
27. april 2002 - 23:26 #13
Hvorfor kan den ikke sige:
<input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Stem\" Class=\"submitknap\" onClick=\"PopWin('\"$PHP_SELF\',300,130);\">  ????
Altå hvor activedeveloper.dk bliver erstattet af \"$PHP_SELF\  ????????????????????????????????
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
27. april 2002 - 23:30 #14
Man må da på en eller anden måde, kunne slå det fra !!!  -Sådan, så det er i submit-knappen at oplysninger ligger!?!?!?!?!?!
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:31 #15
<input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Stem\" Class=\"submitknap\" onClick=\"PopWin('<? echo"$PHP_SELF"; ?>',300,130);\"> prøv sådan her :)
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2002 - 23:34 #16
takker lige for points.. men forstå ikke:
Man må da på en eller anden måde, kunne slå det fra !!!  -Sådan, så det er i submit-knappen at oplysninger ligger!?!?!?!?!?!