Avatar billede halvsku Nybegynder
27. april 2002 - 00:20 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ADMIN

Hej

Jeg kører Windows XP, men hvordan logger jeg på som ADMIN? Der er to brugere på Computeren, og den ene er self. ADMIN. Når jeg tænder PC'en vælger den automatisk den "normale" bruger.

MVH Mig :o)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
27. april 2002 - 00:21 #1
Kan du ikke bare logge af.. Og så vælge admin-brugeren??
Avatar billede halvsku Nybegynder
27. april 2002 - 00:24 #2
Nicklasb: Nej, når jeg logger af og vil logge på igen, kan jeg kun vælge den normale bruger.
Avatar billede hub Nybegynder
27. april 2002 - 00:25 #3
Du skal trykke ctrl-alt-del på logonskærmen
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 00:28 #4
der findes et trick til at få Admin frem ved logon, og ellers dukker han op når du starter XP i fejlsikker tilstand.

men du behøver ikke Admin, blot du selv har rettigheder som Admin!
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 00:34 #6
snowball> det har været din første link jeg så, den site lå i mine foretrukne, så den er god nok ;o)
Avatar billede halvsku Nybegynder
27. april 2002 - 00:53 #7
Tak for hjælpen :-)
Hub: Smider du ikke også et svar?
Avatar billede hub Nybegynder
27. april 2002 - 00:54 #8
Jo da :-)