Avatar billede heungsu Nybegynder
26. april 2002 - 21:59 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

Hva synes i om dette

Davs der!
Jeg er lige igang med at lave et EDB projekt og har så lavet en hjemmeside. Vurder den lige. Hva kan laves bedre og hvilke andre smarte effekter jeg måske skulle putte på. det skal ikke være for avanceret da jeg ikke har så meget tid mere....

http://dat1.hugin45.net.uni-c.dk/
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
26. april 2002 - 22:08 #1
Meget fin side, men adressen er lidt for svær at huske, syntes jeg :(.
Avatar billede sukos Juniormester
26. april 2002 - 22:11 #2
Den ser ikke ens ud i Ie og NS6
Og i NS4.7 er det ren skod.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
26. april 2002 - 22:12 #3
jeg synes det er en flot side...

men dit logo er ikke pænt også det du har gjort det til et link er ikke godt...

men ellers fairn nok
Avatar billede master_nemo Nybegynder
26. april 2002 - 22:12 #4
ok, det er så en ufeh adresse........
Avatar billede scz Nybegynder
26. april 2002 - 22:13 #5
alt i alt et godt site, godt farve valg. og let at finde rundt på :)

Oh ja, addon -> en kontakt form
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. april 2002 - 22:19 #6
Hvorfor skal Admins only stå med rød farve??
Syntes ikke dine firkantede nyhedsboxe passer til dit runde design..
Dit logo er ikke for kønt..
Vælg en lidt mørkere farve til scrolleren end den mørke der er der nu..

Men ellers en fed side.. Godt lavet..
Men nu har du da lidt at arbejde med..
Håber du kunne bruge det..

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. april 2002 - 22:20 #7
og så lav lige din <title></title> om til noget andet end Startside - News.. Ikke så fedt..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. april 2002 - 22:24 #8
to forskellige farver i tagwallen?? Hmm.. Sytes jeg ikke så godt om.. Så skulle det måske hellere være hver anden.. Måske en fejl??

Hvad er det for en hæslig farve blå der er på din Links-side??

Syntes du skal tænke lidt mere over hvilke farver du vælger..

Håber ikke du bliver sur over min kretik.. Det er vel derfor du er kommet..

Og den er jo god nok siden.. Jeg kommentere kun de ting jeg personlidt ville lave om

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. april 2002 - 22:28 #9
pphhuuu haaa hvor jeg staver godt idag..
Det kører bare for mig..
Avatar billede wfarm Nybegynder
26. april 2002 - 23:44 #10
Din side er fed fordi:
Den er simpel og nemt at finde rundt på
Den er godt kodet (Ingen 404 fejl og den slags)
Den er rimelig pæn

Din side mangler:
Indhold, der strækker ud over beskederne i tagwallen. Artikler og så’en ville være fedt.
En anden adresse vil måske også være en go’ ide..
Avatar billede jmz Nybegynder
27. april 2002 - 05:00 #11
kunne du ikke lave de menuer ude i siden større det virker som om de bare hænger ude midt i ingenting ;) ellers er det sku en ok pæn side osv grafikken holder designet holder minus det jeg nævnte ovenover og pæn kode det er til at finde rundt i....
/jm
Avatar billede heungsu Nybegynder
27. april 2002 - 07:57 #12
>>nicklasb---Det er med vilje at der er to farver på tagwallen. Designet bliver automatisk mørkere når man er logget på som admin. :)

Tak allesammen for jeres kritik, det kan jeg godt bruge til noget. nicklasb løber med hovedgevindsten på 5 point. WOW!! :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
27. april 2002 - 09:34 #13
URL og @ bør vil være link i jeres TagWall ?
Avatar billede heungsu Nybegynder
27. april 2002 - 09:54 #14
hvordan?