Avatar billede arrrh Nybegynder
26. april 2002 - 15:47 Der er 6 kommentarer

Delphi 5 Vs Delphi 6

Hvor stor forskel er der umiddelbart på Delphi 5 og Delphi 6 (væsentlige forskelle)? Er det nødvendigt at finde en bog om Delphi 6 eller kan Delhpi 5 gøre det?
Find selv på flere spørgsmål og besvar dem så :))).

:: arrrh out ::
Avatar billede blackbyte Nybegynder
26. april 2002 - 15:55 #1
Hvis du kan bruge Delphi 5, er der ikke den store forskel på Delphi 6, end de komponenter der føler med + der er nogle federe features som du opdager efterhånden.. (synes jeg)
Avatar billede arrrh Nybegynder
26. april 2002 - 15:57 #2
Heh ok. Nu var Delphi 3 desværre den sidste version jeg stiftede bekendtskab med hehe........ Findes der en dansk bog om delphi 6?
Avatar billede siz23 Nybegynder
26. april 2002 - 18:14 #3
den sørste forskel mellem d5 og d6, er nok at i D6 er kylix blevet indført, som hvis nok gør det muligt at programere til linux, men hvis du bare skal programmere til windows platformen, vil jeg give blackbyte ret i af der ikke er den store forskel, der er selvfølgelig kommet nye komponenter men det er hvis også det.
Avatar billede arrrh Nybegynder
26. april 2002 - 23:54 #4
ok tak til jer begge. Jeg vil gerne give pointene til blackbyte hvis det er ok med dig (siz23).

p.s kender i et godt delphi forum (med source kode/artikler osv.) - må gerne være på english :)
Avatar billede siz23 Nybegynder
27. april 2002 - 05:09 #5
np, ;)
Avatar billede aezay Nybegynder
03. maj 2002 - 22:17 #6
Prøv www.torry.ru (den er på engelsk ikke russisk!)