Avatar billede tunderblue Nybegynder
26. april 2002 - 13:53 Der er 10 kommentarer

Hvor mange point skal der til for at få lavet en chat ???

Hvor mange point skal der til for at få lavet en chat ??? med feks, login, post, logbog osv. ??
eller er der en der kender et godt program hvor man selv kan lave det nemt ???
Avatar billede virtus Nybegynder
26. april 2002 - 13:54 #1
En million milliard =)

Kig inde på http://www.script.dk/ de har en masse sourcecodes til Chat
Avatar billede j0ker Nybegynder
26. april 2002 - 13:55 #2
Der er nogle ting du ikke kan få for points, da de ikke har særlig stor værdi! (=0). Derfor må du af med nogle penge, jeg vil skyde på omkring 10.000. Ellers se http://www.phpuniverset.dk/scripts/tinychat.zip
Det er en chat, men den indeholder ikke logbog!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. april 2002 - 13:55 #3
jeg tror ikke at du kan få nogen til at lave en så omfattende chat for point, som du efterlyser, hvilket jeg i princippet forstår, der skal en rimelig mængde kodning til, så du må nok til lommerne istedet, www.sharksforum.com er så stedet :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. april 2002 - 13:57 #4
60 point ville være mit gæt da det står for et svært spørgsmål  og ville umidelbart tror det er en svær og krævende opgave, men selvfølgelig måske sidder der en hård koder der er villig til at gå ned på 20-30 stykker.
eller som de andre siger måske point ikke kan gå i denne omgang så måske nogle $$ ville være det rette :)
Avatar billede j0ker Nybegynder
26. april 2002 - 13:57 #5
Er det mig der har misforstået "kommentar/svar" ?
Nogle laver et svar, men markerer det kun som en kommentar.
Er det ikke sådan at hvis man har en kommentar/spørgsmål til et spørgsmål kan man markere "kommentar" og hvis man har et svar markerer man "svar"??
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. april 2002 - 14:00 #6
joker kommentaren kan bruges til at kommentere noget som ikke er point givende  eller at svare med en kommentar som man personlig ikke syntes er point værd :)
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2002 - 14:01 #7
angående eksperten....

eksperten.dk er ikke lavet til at folk kan få lavet færdigeløsninger for point, men der imod til at hjælpe folk der sidder fast eller ikke kan finde ud af det de er igang med.

derfor synnes jeg at du burde bruge en fri chat eller sætte dig ind i at kode en, når du så koder den og sidder fast, kan du vende tilbage og få hjælp til dette, men indtil da, synnes jeg at du skal lukke dette spm, da det ikke hører hjemme herinde

en anden mulighed er at få den lavet til dig for penge, dette kræver dog at du opretter dit spm. på www.sharksforum.dk hvor folk er villige til at hjælpe dig med et projekt for penge.

mvh.
http://www.questis.dk
Avatar billede virtus Nybegynder
26. april 2002 - 14:19 #8
Questis dit Links link virker ikke

http://www.questis.dk/faste/ << Ikke adgang..
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2002 - 14:22 #9
ved det godt.... siden er stadig under udviklink &:-D men takker da for responsen
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:34 #10
lukketid ?