Avatar billede speedy2000 Nybegynder
26. april 2002 - 11:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fodbold Topbanner

Jeg mangler et topbanner i 700 x 80 pixel til et internt fodboldsite jeg er ved at lave...

Det må gerne være i danske farver men rimeligt dæmpet.. F.eks. det danske flag (sådan lidt bølget eller rillet eller noget), Teksten skal være  :  Fodboldguide

Andre forslag er også meget velkomne :o)
Avatar billede tunderblue Nybegynder
26. april 2002 - 13:40 #1
Har lige et spørsmål skal banneret være animeret, for det kan jeg godt lave til dig ??
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
27. april 2002 - 07:46 #2
Banneret behøver ikke være animeret... Men på den anden side, så må der gerne være en meget lille animation i det... f.eks. et eller andet der glimter.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
27. april 2002 - 10:37 #3
jeg prøver noget :)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
27. april 2002 - 10:54 #4
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
27. april 2002 - 14:09 #5
Jeps lige præcis :o)

Svarer du lige så du kan få dine point ?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
27. april 2002 - 14:14 #6
sådan :)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
27. april 2002 - 14:15 #7
kan jeg gå en URL til den side hvor det vil blive brugt? :D
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
27. april 2002 - 18:15 #8
kan jeg ikke få en url?
Avatar billede tunderblue Nybegynder
28. april 2002 - 21:27 #9
hvis du skriver hvad mer der skal stå og en url så vil jeg da gerne animere et banner til dig, der kan jo feks stå---> FodboldGuide, guiden til dig der vil mere end bare at se fodbold
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
29. april 2002 - 18:36 #10
sad-peter-pan > Siden er i første omgang en intern side som jeg er ved at lave... Den skal bruges til Drømmeholdskonkurrencen (den fra BT) her til sommer... Efter sommer har jeg planer om at udvidde den og så skal jeg nok lige poste et link :o)

tunderblue > Jeg har godkendt banneret fra sad-peter-pan :o) , men tak for buddet... Jeg får nok brug for noget grafik senere :o)
Avatar billede tunderblue Nybegynder
02. maj 2002 - 23:23 #11
ok det er da oxo bare i orden speedy2000