Avatar billede kornfreak Nybegynder
26. april 2002 - 09:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Geforce2 mx vs Geforce 4 mx ?

Hvad er forskellen på de 2 kort ? ..giver en gf4 VÆSENTLIG bedre performance en gf2 kortet ?

Vil ha al info jeg kan få :)
Avatar billede rezz Nybegynder
26. april 2002 - 09:16 #1
det som der er bedere ved GF4 er at simpelhen at billede på din skærm bliver bedere MEGET bedere end med et GF2, jeg vil købe GF¤ hvis du har tænkt dig at købe et... Osse selvom at det er den Ringeste GF4 du kan købe så vil jeg stadig vælge det :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
26. april 2002 - 09:17 #2
Bliver billedet bedre ? ..hvad med performance med hensyn til spil både grafisk og hastighedsmæssigt ?
Avatar billede halvsku Nybegynder
26. april 2002 - 10:50 #3
Ja, du for en bedre performance med et Geforce4 MX end med et Geforce2 MX, men om du vil betale for den ekstra perfomance den giver, er jo op til dig :-)

Læs evt. en test hvor det to kort er med her:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/02/03/16/6491989
Avatar billede kornfreak Nybegynder
26. april 2002 - 11:09 #4
Uhm. Det var da ik den store performance fordel i det kort :/
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. april 2002 - 02:36 #5
Det var vist det :)