Avatar billede thejoint Nybegynder
25. april 2002 - 08:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til access database!!!

Jeg skal have lavet en bestillings side til min database, men hvordan gør jeg det?? Er der nogen der lige har tid til at kigge på den, det haster lidt!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
25. april 2002 - 09:03 #1
Hmmm......det er muligt at gemme en access formular som en webpage......eller at oprette en "Side", som tillader dataredigeringer....
Avatar billede terry Ekspert
25. april 2002 - 09:12 #2
If you move your question to ASP then you have a better chance of getting an answer, this is Access (datatabase) not WEB programming!
Avatar billede thejoint Nybegynder
25. april 2002 - 09:20 #3
I misforstår mig lidt:) Det mener med en bestillingsside, er at jeg selv skal kunne indtaste en kundeodre i min database.
Avatar billede terry Ekspert
25. april 2002 - 09:22 #4
If you have the tables made then you can use the form wizard to create a form where you can eneter your information.
Avatar billede thejoint Nybegynder
25. april 2002 - 09:24 #5
Jeg har lavet tabellerne. Men det er lidt svært at få det dele til at virke. Det er en skoleopgave. Det er meningen at vi modtager en bestilling. Der så skal skrives ind på vores bestillings side. Så kunden kan få en faktura.
Avatar billede terry Ekspert
25. april 2002 - 09:34 #6
send what you have to dktebrsa@europe.lego.com and I will see what I can do.
Avatar billede terry Ekspert
28. april 2002 - 15:51 #7
"det haster lidt!"  !!!!
Avatar billede toxic Nybegynder
28. april 2002 - 17:18 #8
Jeg sender den til dig, lyder godt:)
Avatar billede terry Ekspert
28. april 2002 - 19:45 #9
toxic>Your only allowed one user name!
Avatar billede toxic Nybegynder
28. april 2002 - 20:18 #10
Hvad snakker du om? =>terry
Avatar billede terry Ekspert
28. april 2002 - 20:21 #11
well as far as I can see the user who placed the question was "thejoint" but "toxic" sends me the database! Thats two users and two users isnt allowed! Havent you read the rules?

So who's who?
Avatar billede toxic Nybegynder
28. april 2002 - 21:02 #12
Its because I have a twin brother I dont know what he has done.
Avatar billede terry Ekspert
29. april 2002 - 08:06 #13
thats a good one toxic>anyway I have send something to bredal@stofanet.dk
Avatar billede terry Ekspert
29. april 2002 - 10:16 #14
thanks :o)