Avatar billede odder Nybegynder
23. april 2002 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Net problemer

Efter jeg har købt ny computer, har jeg fået et problem med mit netværk/internet.
Problemet er at jeg efter en periodes forbindelse med internettet/netværket (ADSL & LAN), simpelthen mister forbindelsen med nettet. Men efter en genstart af computeren er problemet væk og der går så igen en time eller 2 inden jeg mister forbindelsen igen.
Jeg kører WIN98 SE, og har tjekket rundt omkring for at se om det skulle være en eller anden indstilling men kan ikke rigtigt finde noget.
Kan det være mit netværkskort som er problemet?
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
23. april 2002 - 22:40 #1
hvad ADSL køre du med Router el uden Router?
Avatar billede odder Nybegynder
23. april 2002 - 22:51 #2
Med Router - 256/128  -  Men det er jo ikke kun internettet den er gal med, det er HELE netværket...
Avatar billede pfp Nybegynder
23. april 2002 - 22:57 #3
har du prøvet at fjerne alle de protokoller der har med internet og lan, at gøre? Eller endnu bedre prøv at installere dit netkort helt forfra og lige sådan med dit ADSL. Jeg har også bøvlet en del med det....løsningen var Windows XP :-)

Nå men prøv at installere forfra og se om det ikke hjælper.
Avatar billede odder Nybegynder
23. april 2002 - 23:05 #4
Har prøvet at gøre alt forfra, men det hjælper bare ikke...
Jeg tror jeg vil prøve at skifte netkortet, det har alligevel snart 3 år på bagen :-)
Avatar billede bobbels Nybegynder
24. april 2002 - 00:34 #5
Jag har smma problem vad er det som händer har xp på ena win98 på andra og en pcmaclan
till en mac og det er j-ligt forlorer forbindelsen hver annan gang
Avatar billede odder Nybegynder
26. maj 2002 - 11:12 #6
Well... Jeg har fået løst problemet.
Det var netkortet den var gal med, efter udskiftning fungerer alt perfekt igen ;-)