Avatar billede fab Nybegynder
23. april 2002 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frame1(WHAT?)

Hej med jer,

Brugegrænsefladespørgsmål.

jeg har en frame der hedder Frame1(3), som altså er er lavet som en del af et FrameArray med cut and paste.

Nu vil jeg gerne have at denne frame skal hedde Frame1(20) istedet for.

Hvordan renamer jeg ? Man kan vist ikke bare sådan rename den del af frame-navenet der står i parantes ?

Alt vel,
Frederik
23. april 2002 - 21:29 #1
Hvorfor vil du det?
Når der kun er 3?

Du kan ikke rename .name i koden, da det er Readonly kode.
Avatar billede fab Nybegynder
23. april 2002 - 21:43 #2
ok, men lad so nu sige at der ialt er 20 Frame1(1) - Frame1(20) og jeg vil gerne bytte rundt på to af dem. Hvad gør man så ? jeg gider ikke til at slette og lave igen, det kan da ikke være rigtigt ?
Avatar billede vbnewbie Nybegynder
24. april 2002 - 11:31 #3
så ændrer du på index under properties for dine frames ... index refererer til det tal som står i parantes
Avatar billede martin_moth Mester
24. april 2002 - 17:17 #4
PS. Husk, at du ikke kan ændre til et index der allerede er brugt.

F.eks. Frame(1), Frame(2) og Frame(3). Vil du bytte om på index 2 og 3 skal du f.eks. skifte index fra 3 til 4, derefter skifte 2 til 3 og så skifte 4 til 2...