Avatar billede binauhus Nybegynder
23. april 2002 - 20:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Canon Ixus V og XP

Hey,

Jeg har et problem. Jegh raet digitalt kamera - Canon Ixus V og på min computere har jeg Win Xp. Jeg har taget nogle billeder vil gerne have dem over på min computer??? Jeg installere softwaren fra cden og sætter USB kablet i stikket på computeren. Xp gør da også som den plejer og siger den har fundet ny hardware. Jeg gør ikke noget da jeg har installeret softwaren. Jeg åbner programmet som man skal bruge til at tage billederne ned med - RemoteCapture 1.4. Der kommer en alert om jeg vil tilslutte til kameraet og jeg siger ok (Øverst står der USB og nede under står der None i kameratype.). Den finder ikke kameraet og siger der er fejl. Hvad er der galt. Jeg har hentet den sidste ny drver fra Canon (den til Xp) men nej det virker ikke. Det haster - Jeg skal bruge de billeder snart.

Håber der er nogen der gider besvare så langt et indlæg...

//Binauhus
Avatar billede hhjensen Nybegynder
23. april 2002 - 22:31 #1
Har du prøvet at lade XP stå for installationen? Evt. fortælle den hvor du har driveren liggende?
Avatar billede nonick Nybegynder
23. april 2002 - 22:33 #2
Hvis du har canon Ixus har du også zoombrowser. Prøv med dette program istedet.

Fik du også en advarsel da du installerede software/driver? "Er ikke kompitabel med windows xp"
Avatar billede binauhus Nybegynder
23. april 2002 - 22:33 #3
Mener du at jeg skal fortælle den hvor den jeg har downloadet ligger. Når jeg siger "har installationsfil" skal jeg vælge et drev den ligger på og der er kun "A" "E" og "F" at vælge imellem.!!!!!

//BinauHus
Avatar billede binauhus Nybegynder
23. april 2002 - 22:34 #4
nej ikke da jeg installerede
Avatar billede nonick Nybegynder
23. april 2002 - 22:36 #5
hmmm.. Det fik jeg :( Men det får jeg næsten hved hvert eneste program jeg installere :(

Har du ikke zoombrowser?
Avatar billede nonick Nybegynder
23. april 2002 - 22:38 #6
lol hved = ved

Damn da
Avatar billede hhjensen Nybegynder
23. april 2002 - 23:07 #7
Ja, det var faktisk det jeg mente, men kan man ikke vælge at den selv skal finde en driver?
Avatar billede binauhus Nybegynder
24. april 2002 - 06:36 #8
Zoombrowser kan heller ikke finde det i USB porten

//BInauHus