Avatar billede t_skytte Nybegynder
23. april 2002 - 17:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjern scrollbaren når et site åbnes som fullscreen

Jeg har lavet en funktion i java-script, som åbner et site i fuld skærmstørrelse. Problemet er bare, at jeg ikke kan få scrollbaren i højre side af skærmbilledet væk. Jeg har prøvet 'scrollbar=false' men det virker ikke. Min funktion ser således ud:

function wind(){
  A=window.open('url,'title','fullscreen=yes');
}

Håber der en der kan hjælpe mig med mit problem.

mvh.

Thomas :)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
23. april 2002 - 17:24 #1
function wind(){
  A=window.open('url,'title','fullscreen=yes,scrollbar=no');
}

ikke helt sikker, men det er noget i den dur
Avatar billede -mundi- Nybegynder
23. april 2002 - 17:29 #2
function wind(){
  A=window.open('url','title','fullscreen=yes,scrollbars=no');
}

sådan der
Avatar billede t_skytte Nybegynder
23. april 2002 - 19:48 #3
Ja, sådan troede jeg også, det skulle gøres, og det virker også normalt. Det virker bare ikke, når siden skal vises som fullscreen. Prøv eventult at teste funktionen og bliv ligeså overrasket som mig!
Avatar billede knudgert Nybegynder
23. april 2002 - 23:13 #4
Hvis du selv kan redigere siden, der åbner i popupvinduet, så kan du bruge
<body style="overflow: hidden">
Vil dog ikke virke i Netscape 4 eller Opera.

Du kan også bruge <body scroll="no">
Vil virke i alle browsere, såfremt siden ikke kræver scroll.