Avatar billede hvasaader Nybegynder
23. april 2002 - 10:12 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

God bærbar!

Hej!

Jeg skal ud og invastere i en bærbar som skal bruges primært til spil, og nok oxo lidt skolerelevant arbejde...

Den skal være et rigtigt monster :-) på gerne 1 GHz og over med godt grafikkort, ram (256 +) og lyd...

Så hvis der er nogen der kender et godt tilbud et eller andet sted må i Meget gerne skrive det her!

Ps. Det er lige meget om det er Pendium, celeron osv osv...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2002 - 10:13 #1
www.dell.dk deres inspiron 8200!
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2002 - 10:13 #2
Saml selv på www.dell.dk
Se evt. dette spm. om Dell kontra andre: http://www.eksperten.dk/spm/201512

/J
Avatar billede camper-lene Nybegynder
23. april 2002 - 10:16 #4
kig på www.edbpriser.dk eller www.laptop4u.dk

jeg vil dog råde dig til ikke at købe en dell, jeg går i en it klasse og på 7 ud af 8 dell computere virker batteriet ikke mere, med webtech er der også problemer 2 ud af 3 har problemer med at deres skærm blinker helt vildt en gang i mellem... Håber det kan bruges til noget!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
23. april 2002 - 10:17 #5
Go for Dell!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2002 - 10:17 #6
jeg kan kun anbefale Dell's inspiron!
jeg har selv en Inspiron 8100 med Geforce2 Go og jeg har endnu ikke oplevet nogle problemer med den!
Avatar billede camper-lene Nybegynder
23. april 2002 - 10:17 #7
LOL imens jeg sidder og skriver han ikke skal vælge Dell så kommer der 3 personer og foreslår dell

forresten så er det model lattitude c500 der er problemer med
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2002 - 10:18 #8
Ja, jeg ville nu ellers også sige, at Dell har et godt batteri...

/J
Avatar billede rasborg Nybegynder
23. april 2002 - 10:19 #9
dell er ret cool :=)
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2002 - 10:23 #10
De vinder/ligger i den gode ende i mange tests, men derfor kan det da sagtens være, at der er problemer med en bestemt serie, som sikkert aldrig har været testet - så hører man jo heller ikke om de i pressen, og på Nettet...

/J
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2002 - 10:26 #11
min 1Ghz PIII, med 256Mb PC133 og Geforce2 Go 32DDR, er faktisk kraftiger end min 1Ghz TB, med Geforce2 MX

jeg ved at deres 500 serie have nogle problemer med batterier!
http://www.cw.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=10570
Avatar billede delwin Nybegynder
23. april 2002 - 11:07 #12
hvad med den her :-)
http://www.alienware.com/main/gaming_main.asp

Det er sgu den største bærbare jeg nogensinde har set..
Avatar billede hvasaader Nybegynder
23. april 2002 - 13:20 #13
Tak for alle de svar! Jeg glemte dog en lille detalje som straks gør det hele værrere! Prisen må/skal være under 12000 ca. (1300 for en kanon en kan jeg lige klare)

Kan det godt svare sig at samle en selv?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2002 - 13:22 #14
hmm.. du skal nok ikke regne med den HELT store monster maskine for det!
Avatar billede hvasaader Nybegynder
23. april 2002 - 13:24 #15
I know :-(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2002 - 13:27 #16
men så er camper-lene's bud på www.laptop4u.dk meget godt.. der er et par stykker på forsiden!

ellers er er www.noteman.dk og www.notebook.dk
Avatar billede greek Nybegynder
23. april 2002 - 13:27 #17
Det du altid skal huske med en bærbar er at det skal være en mobile processer, de fleste er med en almindelig processer så sker der en downclocking og du mister ca. 20% computerkraft.
Avatar billede hvasaader Nybegynder
29. maj 2002 - 23:11 #18
hehe... tak for oplysningerne :) Havde ikke lige lagt mærke til svarene!